חילן צמחה ב-6% בהכנסות וב-10% ברווח הנקי ברבעון השלישי

הכנסות חברת שירותי המחשוב הסתכמו ב-353 מיליון שקל • הרווח המיוחס לבעלי המניות עמד על 20.4 מיליון שקל

800-אבי-באום.jpg
800-אבי-באום.jpg

חברת שירותי המחשוב חילן, שבשליטת אבי באום, פרסמה היום (ב') דוחות כספיים חיוביים לסיכום הרבעון השלישי. החברה שנסחרת בבורסה בשווי 2 מיליארד שקל, סיכמה את הרבעון עם הכנסות של כ-353 מיליון שקל, צמיחה של 6.1% בהשוואה לרבעון המקביל, למרות מיעוט ימי עסקים ברבעון זה על רקע חגי תשרי. הרווח התפעולי גדל ב-5.2% ל-31.2 מיליון שקל ובשורה התחתונה נרשם רווח המיוחס לבעלי המניות בסך 20.4 מיליון שקל, גידול של 9.8% לעומת 18.6 מיליון שקל ברבעון המקביל. ה-EBITDA (רווח לפני פחת, הפחתות, מיסים ומימון) עלה ב-3.4% ל-36.4 מיליון שקל.

בכל מגזרי הפעילות של חילן  נרשם גידול בהכנסות ברבעון השלישי, והרווח התפעולי של כל המגזרים גדל, למעט מגזר שיווק מוצרי התוכנה שבו נרשמה ירידה ברווח התפעולי ברבעון.
מתחילת השנה ההכנסות עלו ב-10.2% לכ-1.1 מיליארד שקל, הרווח התפעולי עלה ב-9% ל-104 מיליון שקל והרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות הגיע ל-68.8 מיליון שקל, גידול של 1.9%.

אבי באום, יו"ר קבוצת חילן, מסר: "אנו מרוצים מתוצאות הרבעון השלישי בו המשכנו להציג מגמת צמיחה בכל הפרמטרים וזאת חרף תזמון חגי תשרי, אשר גרעו 5 ימי עבודה בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הצמיחה במרבית מגזרי הקבוצה במהלך הרבעון מבטאת את העמל, ההשקעה והמאמץ שנעשים בחברות הקבוצה ואנו נמשיך לפעול במגוון דרכים להמשך ביסוס צמיחתה האורגנית של קבוצת חילן וכן לפעול לאיתור מנועי צמיחה חדשים בתחומי הליבה".