דלתא גליל מעדכנת תחזית: ההכנסות עלו, אבל הרווח ברבעון ירד ב-33%

המכירות של חברת הטקסטיל ברבעון השלישי הסתכמו ב-371 מיליון דולר - עלייה של 9% לעומת הרבעון המקביל ב-2017 • דלתא פרסמה תחזית מעודכנת, שלפיה המכירות השנה יגדלו ב-8%-9% לעומת 2017 • בנטרול הוצאות הקשורות ברכישת פעילות Eminence והוצאות ארגון מחדש, הרווח גדל ב-15%

חברת הטקסטיל דלתא גליל פרסמה היום (ג') את תוצאותיה לרבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים של השנה. המכירות ברבעון השלישי הסתכמו בכ-371 מיליון דולר - עלייה של 9% לעומת המכירות ברבעון המקביל.

הצמיחה במכירות הגיעה בעיקר מהפעילות בארה"ב, פעילות דלתא מותגים אירופיים (שכולל את פעילות Eminence שאותה רכשה החברה באחרונה) ודלתא ישראל.

הרווח התפעולי לפני סעיפים חד פעמיים גדל ברבעון השלישי ב-10% והסתכם בכ-26.7 מיליון דולר ואילו הרווח התפעולי כולל הוצאות הקשורות ברכישת פעילות Eminence והוצאות ארגון מחדש בסך של כ-9.6 מיליון דולר, רשם ירידה של 29% לרמה של כ-17 מיליון דולר.

בשורה התחתונה הציגה החברה ירידה של 33% ברווח הנקי ברבעון האחרון לעומת הרבעון המקביל, לרמה של כ-9.6 מיליון דולר. בנטרול הוצאות הקשורות ברכישת פעילות Eminence והוצאות ארגון מחדש ברבעון נרשם גידול של 15% ברווח לרמה של כ-16.6 מיליון דולר.

דלתא גליל מייצרת ומשווקת בארץ ובעולם מוצרי הלבשה תחתונה, ג'ינס ומוצרי הלבשה עליונה ממותגת ומייצרת עבור חברות מובילות בגדים לגברים, נשים, גרביים, הלבשת ילדים ואופנת פנאי.

בחודש מאי השנה רכשה דלתא את מלוא הבעלות בקבוצת Eminence הצרפתית, בכ-125 מיליון אירו. הרכישה כללה את המותגים הצרפתיים Eminence ו-Athena, את מותג ההלבשה האיטלקי Liabel וכן מספר חברות בנות של הקבוצה באירופה. Eminence הוא מותג צרפתי של הלבשה תחתונה לגברים, הנמכר ללקוחות בפלח שוק עליון, ואילו המותג Athena פונה בעיקר לשוק הרחב (MASS MARKET). המותג השלישי, Liabel, הוא של חולצות טריקו והלבשה תחתונה לכל המשפחה.

את תשעת החודשים הראשונים של השנה סיימה דלתא עם צמיחה של 5% במכירות לעומת התקופה המקבילה אשתקד, לרמה של כ-1.05 מיליארד דולר, בעוד הרווח התפעולי לפני סעיפים חד פעמיים גדל בתקופה זו ב-2% והסתכם בכ-55.9 מיליון דולר. הוצאות הקשורות ברכישת פעילות Eminence והוצאות ארגון מחדש הביאו לירידה של 19% ברווח התפעולי המדווח לכ-42.3 מיליון דולר. בשורה התחתונה הציגה החברה ירידה של 19% ברווח הנקי לרמה של כ-23.5 מיליון דולר.

התחזית: הרווח השנה יגדל ב-12%-18%

הנהלת דלתא גליל, שאותה מוביל המנכ"ל והבעלים אייזיק דבח, פרסמה תחזית מעודכנת לפיה המכירות יסתכמו השנה בכ-1.47-1.5 מיליארד דולר, גידול של 8%-9% לעומת 2017, הרווח התפעולי צפוי לגדול בכ-11%-13% לרמה של 97-99 מיליון דולר, והרווח הנקי השנה יגיע ל-57-60 מיליון דולר, גידול של 12%-18% לעומת השנה שעברה.

מניית דלתא  הגיבה לתוצאות בירידה היום והשלימה ירידה של 12% בשנה האחרונה. שוויה של החברה בבורסה הגיע לכ-2.6 מיליארד שקל.

דבח ציין עם פרסום הדוחות: "אנו מאוד מרוצים מעוצמת המודל העסקי המבוזר שלנו, אשר התבטאה בצמיחה של 9% במכירות ועלייה של 10% ברווח התפעולי לפני סעיפים חד-פעמיים. אנו מראים תוצאות חזקות בדלתא ארה"ב ושיפור משמעותי בתוצאות דלתא ישראל".