כוכבת "דברים מוזרים" מונתה לשגרירת UNICEF הצעירה אי פעם

אמש במהלך יום הילד העולמי, קרן החירום הבינלאומית לילדים של האו"ם (UNICEF) מינתה את מילי בובי בראון בת ה-14, "אלבן" מהסדרה "דברים מוזרים", לשגרירה של רצון טוב של הקרן

מילי בובי בראון במליאת האו"ם / צילום: Reuters
מילי בובי בראון במליאת האו"ם / צילום: Reuters

השחקנית הצעירה, מילי בובי בראון, המוכרת לנו בתור "אלבן" מסדרת הנטפליקס "דברים מוזרים", מצאה לאחרונה זמן בין הצילומים כדי לתמוך במטרות בינלאומיות חשובות.

במהלך יום הילד העולמי שנערך אתמול (ה') מסביב לעולם, בובי בראון התקבלה על ידי UNICEF (קרן החירום הבינלאומית לילדים של האו"ם) כשגרירה חדשה של רצון טוב של האירגון. המינוי הופך את בראון הצעירה, רק בת 14, לשגרירת UNICEF הצעירה בהיסטוריה. היא מצטרפת לשורה של שחקנים ושחקניות רבים שמקדמים את מטרות הקרן סביב לעולם, ביניהם שאקירה, דיוויד בקהאם ואורלנדו בלום.

"בהתחשב בתפקיד הגלובלי של ארגון UNICEF כקול מוביל לילדים ואנשים צעירים, להיות שגרירת הרצון הטוב הצעירה ביותר של הארגון הוא יותר מכבוד. זו פריווילגיה עוצמתית", אמרה השחקנית במהלך מסיבת העיתונאים במליאת האו"ם. "אני אדבר בשם מיליוני ילדים ואנשים צעירים שקולותיהם הושתקו לזמן רב מדי", הכריזה בראון במהלך נאומה.

מילי בובי בראון נואמת במליאת האו"ם / צילום: Reuters
 מילי בובי בראון נואמת במליאת האו"ם / צילום: Reuters

בתור שחקנית שמוכרת בכל העולם, בראון מתכננת להשתמש במעמדה על מנת להבליט נושאים שמשפיעים על אנשים צעירים יותר, כמו עוני, אלימות ומחסור במקלט או השכלה.

בראון תמכה בעבודת UNICEF מאז שנת 2016, היא אף הנחתה את חגיגות שנת ה-70 של הקרן באותה באותה שנה. בנוסף לקידום מטרות הארגון, השחקנית משתדלת לקדם במדיה החברתית שלה מגוון רחב של נושאים, ביניהם שיוויון מגדרי ואלימות נשק חם.