כחלון על הקדמת הבחירות: "לא ניתן לפגוע במחיר למשתכן"

כחלון התייחס היום להקדמת הבחירות: "קיבלנו החלטה משותפת. הבחירות החוקיות היו צריכות להיות עוד כמה חודשים, אך השלמנו 4 שנים וכרגע קשה לתפקד" • כחלון הזהיר מפני גורמים רבים בישראל המעוניינים לבטל את תכנית מחיר למשתכן: "הם רוצים שלא תגיעו לדירה"

משה כחלון. "אתה יודע כמה פעולות עשיתי שאני אשלם עליהן בקלפי?"
צילום: איל יצהר
משה כחלון. "אתה יודע כמה פעולות עשיתי שאני אשלם עליהן בקלפי?" צילום: איל יצהר

שר האוצר משה כחלון התייחס היום להקדמת הבחירות: "קיבלנו החלטה משותפת. הבחירות החוקיות היו צריכות להיות עוד כמה חודשים, אך השלמנו 4 שנים וכרגע קשה לתפקד. כדי לשמור על יציבות במשק, החלטנו יחד ללכת לבחירות כמה שיותר מהר כדי לא שלא יוצא הרבה כסף על הבחירות". כחלון הדגיש בדבריו כי ב-4 השנים האחרונות מפלגתו שמרה על ממלכתיות. "עמדנו כחומה בצורה מול ניסיונות לפגוע בשלטון החוק ואנחנו גאים בכך".

"הבאנו את כלכלת ישראל למצב הטוב ביותר, צמיחה ריאלית מעל ל-10%, שכר ממוצע במשך שצמח במעל ל-10%, אבטלה בשיא שלילי מן הנמוך שהיה אי פעם. חברות הדירוג הבינלאומי העניקו לנו את אחד הדירוגים הנמוכים ביותר, מה שאיפשר לנו לגייס חוב".

כחלון המשיך וסיקר את המהלכים של מפלגתו ב-4 השנים האחרונות, לרבות סבסוד צהרונים, תכנית חיסכון לכל ילד, העלאת שכר חיילי צה״ל, הגדלנו זאת בהסכם הקואליציוני. באשר למחיר למשתכן, כחלון אמר כי "130 אלף זוכי מחיר למשתכן צריכים לדעת שאנחנו פה ולא ניתן לפגוע בתכנית הזו, למרות כל הלחצים. אנחנו כמפלגה נהיה פה ונגן עליכם מפני האינטרסנטים ש רוצים לבטל את התכנית הזו". כחלון המשיך והזהיר מפני גורמים רבים בישראל המעוניינים לבטל את תכנית מחיר למשתכן כי "הם רוצים שלא תגיעו לדירה".