מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון חגי רזניק התפטר

הודיע על הצטרפותו למפלגת "גשר" בראשות אורלי לוי-אבקסיס • רזניק: "עבדתי בצמוד לח"כ אורלי לוי-אבקסיס, ראיתי את העבודה המקצועית, היסודית והנחושה שלה למען אוכלוסיות רבות בחברה הישראלית, ואני מאמין שביכולתה לייצר סדר יום חברתי חדש וצודק יותר"

חגי רזניק / צילום:משרד הבינוי והשיכון
חגי רזניק / צילום:משרד הבינוי והשיכון

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, חגי רזניק, התפטר מתפקידו והודיע על הצטרפותו למפלגת "גשר" בראשות אורלי לוי-אבקסיס. הדברים פורסמו לראשונה ב"מקור ראשון". רזניק, 41, חבר קיבוץ רביבים שבנגב, שימש כמזכיר קיבוץ, מנהל פנימיית נוער בשדה בוקר ומנכ"ל הרשות המקומית רמת הנגב. בהמשך, כיהן במשרד הבינוי והשיכון תחת השר יואב גלנט במשך 4 שנים, מהן שנתיים כמנכ"ל המשרד.

רזניק אמר היום (ב') כי החליט להצטרף למפלגת "גשר" של אורלי לוי-אבקסיס, והסביר: "עבדתי בצמוד לח"כ אורלי לוי-אבקסיס, ראיתי את העבודה המקצועית, היסודית והנחושה שלה למען אוכלוסיות רבות בחברה הישראלי,ת ואני מאמין שביכולתה לייצר סדר יום חברתי חדש וצודק יותר".

עוד אמר רזניק כי התוכנית של לוי-אבקסיס בנוגע לדיור הציבורי היא ישימה ותיתן מענה ל 30 אלף דיירי הדיור הציבורי. בהודעה לעיתונות שפורסמה מטעמו סיפר רזניק כי היה ילד שהוצא מביתו בצו שופט ועבר במספר מסגרות אומנה, עד שהגיע לקיבוץ רביבים במסגרת תוכנית של משרד הרווחה. " סיפור חייו והרקע האישי הייחודי שלו הובילו את רזניק לפעילות ארוכת-שנים בעשייה ציבורית לטובת אוכלוסיות מוחלשות ועד לתפקיד החשוב של מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון". 

במכתב שהגיש היום לשר הבינוי והשיכון היוצא יואב גלנט, כתב: "היום, עם סיום תפקידי, אני גאה להגיש לך את מסקנות התוכנית שהובלתי בחודשים האחרונים להצלה ושיקום הדיור הציבורי - תוכנית 'לגור בכבוד'. התוכנית היא מענה לציבור שקולו הושתק במשך שנים. זוהי התוכנית הממשלתית היחידה שתוכל להביא מזור לאוכלוסייה החלשה ביותר בחברה הישראלית".