רשת אופנה חדשה נוחתת בישראל: פרי פיפל פותחת חנות בקניון רמת-אביב

ההשקעה בפתיחת הסניף, שמשתרע על כ-200 מ"ר, נאמדת בכ-1.5 מיליון שקל. • כניסתו של המותג פרי פיפל לישראל היא חלק מהשותפות בין קבוצת פוקס לחברת אורבן אורבן האמריקאית, שזהו המותג השני שלה שמגיע לארץ

החנות של פרי פיפל / צילום: שני מוזס
החנות של פרי פיפל / צילום: שני מוזס

רשת אופנה בינלאומית חדשה נוחתת בישראל: חנות ראשונה למותג האופנה האמריקאי פרי פיפל (Free People) נפתחה הבוקר (ד') בקניון רמת-אביב במקום החנות של פול אנד בר ששכנה במקום. ההשקעה בפתיחת הסניף, שמשתרע על שטח של כ-200 מ"ר, נאמדת בכ-1.5 מיליון שקל.

כניסתו של המותג פרי פיפל לישראל היא חלק מהשותפות בין קבוצת פוקס הציבורית לחברת אורבן אורבן האמריקאית, שזהו המותג השני שלה שמגיע לארץ, אחרי שבחודש מארס האחרון הושק המותג אורבן אאוטפיטרס (Urban Outfitters), המפעיל כיום 4 סניפים ברחבי הארץ. בקרוב ייפתח סניף הדגל בדיזינגוף סנטר בתל-אביב, ובהמשך השנה יושק המותג השלישי של החברה, אנתרופולג'י (Anthropologie).

בספטמבר 2017 חתמה פוקס על הסכמי זיכיון בלעדיים להקמה והפעלה של מותגי אורבן בישראל באמצעות החברה-הבת יו.אף.איי קמעונאות בה מחזיקה פוקס 80%, 10% אחוז ניר הורביץ, ו-10% בידי קבוצת סקאל.

 פרי פיפל/ צילום:שני מוזס
  פרי פיפל/ צילום:שני מוזס

לפי שעה מדובר בחנות אחת לרשת, כך שלפחות במהלך 2019 לא צפויות פתיחות נוספות. הרשת אמנם חדשה, אבל למותג כבר הייתה נוכחות בארץ: עד היום נמכר המותג בישראל ברשת האופנה והלייף סטייל סטורי של חברת 911, אך ללא חנויות עצמאיות.

במסגרת ההסכם של פוקס ואורבן, פוקס הופכה למעשה ליבואנית הבלעדית של פרי פיפל. בשל כך, כבר לפני חצי שנה המותג הפסיק את שיתוף-הפעולה עם סטורי, אך לפי שעה הוא עדיין נמכר ברשת.

המותג פרי פיפל פונה לקהל יעד בוגר יותר; בניגוד לקהל של אורבן אאוטפיטרס שפונה גם לנערות צעירות החל מגיל 16, פרי פיפל פונה בעיקר לקהל של בנות 25 ומעלה. ברשת נמכרת אופנת נשים, הלבשה תחתונה ואקססוריז.

כיום מפעילה פרי פיפל כ-139 חנויות בארה"ב, בקנדה, בלונדון ובאמסטרדם וכ-1,400 נקודות מכירה ברחבי העולם באמצעות קמעונאיות נוספות.

לדברי מנכ"לית המותג, סיגל אורון, מדובר בחנות ראשונה בעולם במודל של זכיינות בשותפות עם שחקן מקומי, זאת לעומת החנויות שנפתחו באירופה המופעלות ישירות על-ידי החברה האמריקאית.