המלחמה נפתחה מחדש: נתניהו טוען שוב כי סער חותר תחתיו

בסביבת נתניהו אמרו:  "נתניהו פועל על מנת שגדעון סער לא יוביל את רשימת הליכוד. מעבר לכך הוא לא מתערב בדירוג השרים וחברי הכנסת" • תגובת סער: "לא אגרר למלחמה פנימית בתוך הבית"

גדעון סער / צילום: שלומי יוסף
גדעון סער / צילום: שלומי יוסף

נתניהו פתח היום בערב מחדש את היריבות עם גדעון סער המתמודד בפריימריז. נתניהו חזר בתשדיר הבחירות שלו, בעמוד הפייסבוק שלו על כך שאנשים בליכוד הגיעו אליו וסיפרו לו על כך שגדעון סער חותר להקים ממשלה שלא בראשות נתניהו אחרי מערכת הבחירות.

מיד בתום השידור אמרו בסביבת נתניהו: "נתניהו פועל על מנת שגדעון סער לא יוביל את רשימת הליכוד. מעבר לכך הוא לא מתערב בדירוג השרים וחברי הכנסת."

גדעון סער הגיב בטוויטר:

"‏למרבה הצער, יומיים לפני הפריימריז בחר רה"מ לנסות ולמחזר את עלילת הכזב אותה השמיע לראשונה לפני מספר חודשים. המטרה שקופה: ניסיון לפגוע בי בפריימריז. חברי הליכוד חכמים ויודעים היטב שלדברים אין שחר. ערב בחירות קריטיות לליכוד ולמדינה אנהג כמבוגר האחראי: לא אגרר למלחמה פנימית בתוך הבית."

למתקפה של נתניהו על סער, אפשר לצרף את הדברים שאמרה אשתו של השר ישראל כ"ץ לפני כמה ימים בראיון לתכנית 'אנשים' בערוץ 12. רונית כ"ץ אמרה "לא אוהבת את הטיפוס. הוא לא עשה שום דבר. רפורמת המרפסות? יופי". וגם על גאולה אבן היא העירה "המושכת בחוטים" אמרה כ"ץ.

המצב של סער בפריימריז הוא בגדר אחת מן השאלות הגדולות, האם יצליח סער להתברג לתוך צמרת רשימת הליכוד, או כפי שנתניהו מקווה לכל היותר יגיע לסופה של העשירייה השנייה.

בליכוד אומרים רבים שאינם מעריכים את האופן שבו נתניהו מתנהג כלפי סער וכי הם לא השתכנעו שסער ניסה לחתור תחת ראש הממשלה.