בני גנץ: "למסע הזה יש נקודת סיום יחידה: ניצחון בבחירות והקמת ממשלת אחדות ממלכתית לאומית"

את הדברים אמר גנץ בכנס ראשי מטות של חוסן ותלם מפלגתו של יעלון המיועד להיערכות לבחירות • "הכל בסדר, יש לי גב חזק", הוסיף בתגובה לסרטוני הנאצה עליו

בני גנץ נואם באירוע הבחירות הראשון שלו / צילום: שלומי יוסף
בני גנץ נואם באירוע הבחירות הראשון שלו / צילום: שלומי יוסף

בני גנץ כינס הערב (ד') כנס ראשי מטות של חוסן ותלם מפלגתו של יעלון המיועד להיערכות לבחירות ואמר לנוכחים: "למסע הזה יש נקודת סיום אחת ויחידה: ניצחון בבחירות והקמת ממשלת אחדות ממלכתית לאומית".

גנץ תקף את נתניהו על חשיפת התקיפות של צהל נגד איראן. לדבריו: "ראש הממשלה נתניהו. אנחנו שנינו פטריוטים ועכשיו מתמודדים האחד מול השני. אני מבקש ואני דרוש -ישנו מעשה אחד שחייב להיות אסור בתכלית האיסור - הפגיעה בקוד החשאיות הביטחונית וההתרברבות בפעילות הסודית של צה"ל- עלולים לסכן את חיילי צה"ל. השימוש בקודש הקודשים הביטחוני שלנו לצורכי קמפיין הוא חציית קו אדום שחייבת להסתיים מיד".

עוד אמר גנץ לנוכחים , לפי הודעה ששלחו דוברי המפלגה שהמטרה שלו בקמפיין הבחירות היא "להחזיר את הביטחון ולהביא מנהיגות אחרת": "בתקופה קצרה עשינו מה שרבים הטילו ספק ביכולתנו לעשות: הקמנו מפלגה שיש לה מטרות ברורות ויעדים מוגדרים" הוא אמר. 

לדברי גנץ "אפשר וצריך להחליף את השלטון, וב-9 באפריל, בכוחות משותפים - ננצח ונחליף את השלטון".

גנץ סיפר לנוכחים שיש להם אלפי מתנדבים, מכל העדות, הדתות והמפלגות "המשקיעים מזמנם ומרצם, המתגייסים למען עשייה משותפת".

גנץ התייחס למתקפות עליו. "לצערנו, מול התנועה היפה הזו שלנו - אנחנו נחשפים לקמפיין שלילי ושקרי. אבל כל זה לא מרתיע אותנו, להיפך: הם משמיצים ומחלישים - ואנחנו מתחזקים ומחזקים. הם מפלגים - ואנחנו מתחברים ומחברים. אין צורך להתרגש - הגל העכור הזה יעלם בתשעה באפריל ונחזור לשפיות. אני מקבל את זה שמפיקים סרטונים ושלטים שקריים, אפילו את זה שמשמיצים אותי. הכל בסדר, יש לי גב חזק".