קמפיין היונים של ביטוח ישיר - הזכור והאהוב ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-49% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11% • הקמפיין לפלאפון בכיכובו של יהודה לוי הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל

קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך

השבוע האחרון היה מוצלח מבחינת חברת הביטוח איי.די.איי, בעלת מותגי הביטוח ביטוח ישיר ו-9 מיליון: שני הקמפיינים שלה מובילים את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות, עם הובלה לקמפיין היונים. 

הפרסומת של ביטוח ישיר, שיצר משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, היא הזכורה והאהובה ביותר השבוע. עם זאת, שיעורי הזכירות לה נמוכים בכ-49% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.0%; ואילו שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים בכ-2% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 26.1%. 

בפער קטן אחריה בדירוג האהובות נמצאת כאמור הפרסומת ל-9 מיליון, שנעשתה באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. 

הפרסומת לפלאפון, שנעשתה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי ובכיכובו של השחקן יהודה לוי, היא המושקעת ביותר השבוע, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, עם סכום של כ-1.3 מיליון שקל. 

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 449, זאת לעומת 447 בשבוע שעבר. כמו כן, סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים פרסומיים עומד על כ-32.5 מיליון שקל, זאת לעומת 29.4 מיליון בשבוע שעבר. 

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות