כוכב "בוורלי הילס" לוק פרי הלך לעולמו בגיל 52

השחקן לוק פרי, המוכר בדמותו האייקונית כדילן מקיי בסדרה "בוורלי הילס 90210", מת הערב משבץ מוחי שבו לקה ביום רביעי שעבר - והוא בן 52 בלבד • איאן זירינג, שגילם בסדרה את סטיב סנדרס: "אנצור לנצח את הזיכרונות"

לוק פרי / צילום: Shutterstock
לוק פרי / צילום: Shutterstock

השחקן לוק פרי, המוכר בדמותו האייקונית כדילן מקיי בסדרה "בוורלי הילס 90210", מת הערב (ב') משבץ מוחי שבו לקה ביום רביעי שעבר - והוא בן 52. פרי הלך לעולמו בבית החולים סנט ג'וסף בקליפורניה, כשהוא מוקף בבני משפחתו.

משנת 1993 ועד 2003 היה פרי נשוי למיני שארפ. לזוג שני ילדים: ג'ק (22) וסופי (19).

מנהלו של פרי הודה לכל מי שהתפלל עבורו: "משפחתו מעריכה את התמיכה ואת התפילות למען לוק מכל רחבי העולם, ומבקשת לכבד את פרטיותה בתקופת האבל".

פרי בן ה-52 השתתף בסדרת הלהיט "ריברדייל" וידוע כאמור בעיקר מתפקידו כדילן מקיי בקלאסיקת הניינטיז "בוורלי הילס 90210". בצירוף מקרים, הטרגדיה התרחשה כמעט במקביל לפרסום על הסדרה החדשה של חבריו ל"בוורלי הילס 90210", שפרי לא היה צפוי לקחת בה חלק.

פרי השתתף בכל 10 העונות הסדרה המקורית מלבד השביעית, אך לאחר מכן ניסה להתרחק מליהוקים לתפקידים דומים והשתתף בסדרות כמו "אוז", דרמת המד"ב "ג'רמיה" ואחרות. ב-2016 חזר אל ז'אנר סדרות הנעורים עם "ריברדייל", שבה הוא גילם את פרד אנדרוז, אביו של הגיבור ארצ'י. בנוסף שיחק פרי בברודוויי בשנת 2001 בשחזור של מופע האימים של רוקי. בשנת 2004 השתתף בהפקה של "כשהארי פגש את סאלי" לצידה של השחקנית אליסון הניגן.

השחקנית מולי ריינגולד, ששיחקה לצד פרי ב"ריברדייל", ספדה לו בטוויטר: "הלב שלי נשבר. אתגעגע אליך כל-כך, לוק פרי. אני שולחת את כל האהבה למשפחה שלך".

השחקן איאן זירינג, שגילם את סטיב סנדרס ב"בוורלי הילס" לצד פרי, כתב בטוויטר: "לוק היקר, אנצור לנצח את הזיכרונות האוהבים שאנו חולקים ב-30 השנים האחרונות. הלוואי שהמסע שלך הלאה יועשר בנשמות המופלאות שהלכו לפניך, כפי שעשית כאן עבור אלה שאתה משאיר מאחור".

 

השחקנית גבריאל קרטריס, שגילמה את אנדריאה זקרמן ב"בוורלי הילס" לצד פרי, מסרה: "לבי נשבר. לוק היה חלק משמעותי בחיים של כל-כך הרבה אנשים. הייתה לו נפש רגישה, הוא היה אדיב, נדיב, ותמיד נלחם למען האנדרדוגים. הוא יחסר לכל מי שהכיר אותו. הוא לעולם לא יישכח. לבי יוצא אל משפחתו, חבריו ומעריציו ברחבי העולם".

יוצר הטלוויזיה ג'וס ווידון, שביים את פרי בסרט על "באפי" שקדם לסדרה, כתב: "בפעם הראשונה שפגשתי את לוק פרי, דיברנו על איזה סרט היינו רוצים ש'באפי' יהיה. הוא היה מצחיק, מחויב ואדיב. הוא לא היה צריך ללכת".