כחלון: "כל אחד עושה היום אקזיט ב-300 מיליון שקל ונכנס לפוליטיקה"

שר האוצר לא הסתפק בכך, ואמר כי "הפוליטיקה נעשתה תחביב לעשירים, ואותי תוקפים על מחיר למשתכן" • בקדנציה הבאה, הבטיח, אם יהיה שר האוצר, יפעל למען הסייעות בגנים ועובדי הקבלן

שר האוצר משה כחלון / צילום: איל יצהר
שר האוצר משה כחלון / צילום: איל יצהר

פוליטיקה נעשתה תחביב לעשירים, ואותי תוקפים על מחיר למשתכן", כך אמר היום (א') שר האוצר משה כחלון. לדבריו, "כל אחד עושה היום אקזיט ב-300 מיליון שקל ונכנס לפוליטיקה".

כחלון הבטיח לטפל בקדנציה הבאה שלו באוצר בשיפור שכר הסייעות בגנים ואמר: "אני לא יודע מה יהיה, אבל אם בעזרת השם אני שר האוצר, לא נשאיר אף אחד מאחור, את כולם נעלה לקדמת הבמה".

כחלון התלוצץ על פרשת הפריצה לטלפון הנייד של בני גנץ ואמר: "חמישה ימים מתעסקים בלקחו לו או לא לקחו לו. אני בתור שר תקשורת התעסקתי עם הרבה ניידים. שאלו אותי ביבי רצה אותך, גנץ רצה אותך - אבל במקום להיות שר אוצר של גנץ או של ביבי אני רוצה להיות שר אוצר של הסייעות ועובדי הקבלן".

המועמד המוביל לראשות ההסתדרות, ארנון בר-דוד, אמר לכחלון כי הוא מקווה שיישאר בתפקיד שר האוצר גם בממשלה הבאה. "אתה עושה עבודה נפלאה ואני מקווה שתמשיך", אמר בר-דוד המשמש כיום כממלא מקום יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות. יו"ר ועד העובדים של עיריית ירושלים דני בונפילד הכריז בטקס שנערך לרגל קליטתם של עובדי קבלן כי כל עובדי העירייה יצביעו למפלגת כולנו בבחירות הקרובות.