נותנת החסות למנצ'סטר יונייטד חגגה עם יובנטוס בתל אביב

גם: עוזי לוי, לשעבר מנכ"ל דירה להשכיר, "עובר דירה" לבנק ירושלים; מצאה חניה בתל אביב: יוטרון פתחה הבוקר את יום המסחר; לינדה בן שושן מצטרפת לחברת הטכנולוגיה פריורטק • הרשת החברתית

חיים גבריאלי, ג'ון קולן, אילן בק / צילום: ענבל מרמרי
חיים גבריאלי, ג'ון קולן, אילן בק / צילום: ענבל מרמרי

הנהלת ברוקר הביטוח איאון (Aon) ערכה בשבוע שעבר את הוועידה השנתית שלה, G12, בישראל. הוועידה כללה מפגש של מנכ"לי החברה ממדינות אירופה, לצד אירוע מעט "רענן" יותר של פורום המילניאלס, בו נפגשים מי שמוגדרים כצעירים המבטיחים של החברה, המתכנסים על מנת לעסוק בפוטנציאל החדשנות בעולם הביטוח.

במלון סטאי ביפו, אירחו אילן בק, יו"ר איאון ישראל, וחיים גבריאלי, יו"ר תנובה וסגן יו"ר איאון ישראל, במשך יומיים את בכירי החברה באזורים השונים. באורחים היו: קרלו קלברינו, יו"ר איאון EMEA, וג'ון קולן, מנכ"ל איאון EMEA, שאמר כי "שינויים פוליטיים משפיעים על שוק הביטוח והסיכונים עמם הוא מתמודד. ממש כמו שאנו עוקבים אחרי השפעות אירועים גלובליים כמו התעצמות סין והברקזיט, כך אנו עוקבים אחר המתרחש בישראל לרבות הבחירות הצפויות והמדיניות הכלכלית". בק מצידו, הציג במסגרת זו דוגמאות לאקזיטים ישראליים בולטים. 

אולם יש שיאמרו שהחגיגה הגדולה, הייתה אחרת. את הרמת הכוסית לוועידה ערכו האורחים והמארחים במסעדת קלארו בתל אביב, באירוע אליו הגיע גם שר האוצר משה כחלון. בכירי איאון, שהיא גם נותנת החסות למנצ'סטר יונייטד, לא הסתפקו בסעודה, וגם צפו על מסך ענק במסעדה במשחק הכדורגל בו הביסה יובנטוס את אתלטיקו מדריד.

עוזי לוי, לשעבר מנכ"ל דירה להשכיר, "עובר דירה" לבנק ירושלים

זמן קצר אחרי סיום תפקידו של עוזי לוי כמנכ"ל החברה הממשלתית "דירה להשכיר", הוא הצטרף לדירקטוריון בנק ירושלים, שם החל לכהן כדירקטור בלתי תלוי.

לוי (56) שנבחר לכהן כמנכ"ל "דירה להשכיר" לקראת סוף הקדנציה של יאיר לפיד כשר אוצר, הודיע בסוף 2018 על התפטרותו מהתפקיד, וככל הידוע מונה לשמש כבכיר בחברת WeWork בישראל.

לוי היה המנכ"ל הראשון של "דירה להשכיר" וממייסדי החברה שהוקמה במטרה לקדם את נושא הדיור במסגרת פרויקט לאומי, בהובלת משרד האוצר, וטרם לכך שימש בכמה תפקידים בכירים באגף החשב הכללי באוצר ובמגזר העסקי. לפני הצטרפותו ל"דירה להשכיר" הוא כיהן כמשנה למנכ"ל חברת הנדל"ן המניב נכסים ובניין.

בנק ירושלים, הנמצא בשליטת משפחת שובל (באמצעות חברת יצוא) ניסה בחודשים האחרונים לרכוש את בנק דקסיה, ובימים האחרונים עדכן על הצעה משופרת שהגיש לדירקטוריון דקסיה (ששינה את שמו למוניציפל בנק), למיזוג בין השניים. מניית בנק ירושלים התחזקה בקרוב ל-20% מתחילת השנה ומשקפת לבנק שווי של כ-520 מיליון שקל.

אביב לוי

עוזי לוי / צלם: תמר מצפי
 עוזי לוי / צלם: תמר מצפי

מצאה חניה בתל אביב: יוטרון פתחה הבוקר את יום המסחר

את המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב, פתחה הבוקר חברת יוטרון, לרגל הצטרפותה לבורסה לניירות ערך. נזכיר, כי עם קבלת אישורו של בית המשפט בחודש שעבר, יצא רשמית לדרך מהלך הפיצול של חברת יוניטרוניקס, הנמצאת בשליטת קרן פימי ומנוהלת על ידי חיים שני.

במסגרת זו החברה פיצלה את פעילות הפתרונות האוטומטיים (מחסנים אוטומטיים וחניונים רובוטיים אוטונומיים), הנמצאת בצמיחה מואצת בשנה האחרונה ומנוהלת כיום באמצעות חברה בת, לחברה אחות - יוטרון, שהצטרפה כחברה חדשה לבורסה בתל אביב.

על הפודיום עלו עמית בן צבי, יו"ר דירקטוריון יוטרון; חיים שני, המנכ"ל; המשנה למנכ"ל ברקת שני; אמנון נויבך, יו"ר הבורסה ומאיר יהודה, כלכלן ביחידת ההנפקות.

שני הכריז כי: "יוניטרוניקס נסחרת בבורסה של תל אביב מזה 15 שנה ואני שמח לפתוח היום את המסחר בשם חברת יוטרון המאפשרת למשקיעים בתל אביב ליהנות משתי חברות צמיחה ולמקסם את ערך כל אחת מהן עבור בעלי המניות. בהזדמנות זו אני מבקש להודות גם למנהלי קרן פימי שהאמינה בפעילות הבקרים והחניונים אשר עתידה לשנות את העולם". 

במסגרת הפיצול צפויים כ-30 מעובדי יוניטרוניקס לעבור ליוטרון. עובדים אלה אף לקחו חלק באירוע.

עמית בן צבי, אמנון נויבך וחיים שני / צילום: עומר מסינגר
 עמית בן צבי, אמנון נויבך וחיים שני / צילום: עומר מסינגר

לינדה בן שושן מצטרפת לחברת הטכנולוגיה פריורטק

חברת הטכנולוגיה פריורטק עדכנה באחרונה על צירופה של פעילת שוק ההון לינדה בן שושן, לתפקיד דירקטורית חיצונית.

בן שושן כיהנה בעברה כמנכ"לית בית ההשקעות הדס ארזים וכסמנכ"לית בבנק דיסקונט, וכיום היא שותפה בקרן הפרטית פורמה, המשקיעה בתחום הנדל"ן באירופה. לפי העדכון של פריורטק בנושא זה, בן שושן (54) מכהנת כדירקטורית בכמה חברות נוספות, בהן חברת האנרגיה הירוקה אנרג'יקס.

פריורטק עוסקת בתחומי המעגלים המודפסים ומוליכים למחצה באמצעות החברות קמטק ופי.סי.בי טכנולוגיות, ובין בעלי השליטה בה נמנים היו"ר רפי עמית והמנכ"ל יותם שטרן.

מנייתה של פריורטק טיפסה מתחילת השנה בכ-20% ומשקפת לחברה שווי של כ-400 מיליון שקל.

אביב לוי

לינדה בן שושן / צלם: איל יצהר
 לינדה בן שושן / צלם: איל יצהר