דנה ויס גידפה את יאיר נתניהו ולאחר מכן התנצלה, נתניהו הבן הגיב לה: "תודה על תרומתך לקמפיין הליכוד"

מגישת חדשות סוף השבוע בחדשות 12 נשמעה בסרטון שהיא עצמה צילמה כשהיא מגדפת את יאיר נתניהו: "האפס הזה" • לאחר מכן התנצלה ויס בחשבון הטוויטר שלה דבר שלא מנע מנתניהו הבן להגיב: "אני שמח שדנה וייס הוכיחה כמה אובייקטיבים ומקצועיים כל ״העיתונאים״ בערוץ התעמולה 12"

העיתונאית דנה ויס הפרשנית המדינית של ערוץ 12, נשמעה בסרטון שהיא עצמה צילמה כשהיא מגדפת את יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, לפני המראת מטוס עם פמליית ראש הממשלה לניו יורק, בעת שיצא מהרכב שהביא אותו למטוס. ויס אמרה: "האפס הזה הילד האוטיxx הזה".

ויס מיהרה להתנצל על ההתבטאות לאחר נחיתתה בניו יורק וצייצה בטוויטר: "רק עכשיו נחתנו ושמתי לב שבסרטון שהעליתי אמש נאמרו דברים שלא היו צריכים להיאמר. אף אחד לא הצטער על סרטון שהוא עוד לא העלה. זה לא הסגנון שלי ואני מתנצלת על כך".

יאיר נתניהו הגיב לדברים וצייץ בתגובה: "אני שמח שדנה ויס הוכיחה כמה אובייקטיבים ומקצועיים כל "העיתונאים" בערוץ התעמולה 12 אין לי מילים להודות לך על תרומתך לקמפיין הליכוד. דרך אגב יאיר לפיד איפה אתה? על אותה מילה קפצת בחמת זעם על דודי אמסלם".

ראש הממשלה נתניהו הגיב על כך בעמודי הטוויטר והפייסבוק שלו: "דמיינו מה היה קורה אם עיתונאי ימני היה מדבר ככה על הבן של לפיד או גנץ. המסיכה הוסרה ושוב התברר ש"התקשורת האובייקטיבית" היא לא יותר מתעמולת שמאל. זו אותה תקשורת שמקדמת את עלילת הדם הבזויה נגדי של לפיד-גנץ, אותה תקשורת שמסתירה את הודעת חברת הצוללות "טיסנקרופ" שמחסלת סופית את הטענות נגדי, אותה תקשורת שמסיתה נגדי, נגד הימין ונגד משפחתי ערב-ערב בצורה השפלה והנבזית ביותר. בושה. הם לא יחליטו. ניפגש בקלפי".

גם אתמול בראיון בערוץ 12 התייחס נתניהו למתקפות על אשתו ובנו ואמר כי הדברים פוגעים במיוחד.