טראמפ התלונן למנכ"ל טוויטר על ירידה במספר העוקבים

כך לפי דיווח של "רויטרס" • ג'ק דורסי הסביר לנשיא כי הסיבה לכך היא מדיניות החברה למחוק חשבונות מזויפים

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ / צילום: shutterstock
נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ / צילום: shutterstock

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ , נפגש אתמול עם מנכ"ל טוויטר, ג'ק דורסי, בבית הלבן. זמן ניכר מהפגישה בין השניים הוקדש לשאלה אחת: מדוע הנשיא איבד עוקבים בחשבון הטוויטר שלו. כך אמר אדם מקורב לעניין ל"רויטרס". 

לפי המקור, דורסי הסביר לטראמפ שהחברה פועלת למחיקת חשבונות מזויפים וכי מפורסמים רבים, בהם גם דורסי עצמו, איבדו עוקבים בשל כך. 

טראמפ צייץ לאחר הפגישה כי "הייתה פגישה נהדרת. הרבה נושאים נידונו לגבי הפלטפורמה והעולם של רשתות חברתיות בכלל. אני מצפה להמשיך לקיים דיאלוג פתוח!", והוסיף לציוץ תמונה מהפגישה שנערכה. 

דורסי ענה בתגובה כי "תודה לך על הזמן שהקדשת. טוויטר נמצאת כאן כדי לשרת את השיח הציבורי, ואנחנו מתכוונים להפוך אותו לבריא ותרבותי יותר". 

טראמפ נוהג להשתמש הרבה בטוויטר, אך מרבה גם לבקר את הפלטפורמה ולטעון כי היא מוטה פוליטית נגד רפובליקנים. רק אתמול, טראמפ צייץ בטוויטר נגד הפלטפורמה, וטען כי היא "מפלה מאוד" וכי בטוויטר "נוהגים בי באופן לא יפה מכיוון שאני רפובליקני". הוא אף האשים את החברה בכך שהיא "משחקת משחקים פוליטיים" וקרא לקונגרס להתערב בכך. בשנה שעברה דורסי אף השתתף בשני שימועים בפני מחוקקים בארה"ב והתמודד עם טענות על הטיה פוליטית בפלטפורמה.