מתכוננים לאירוויזיון: רב-קו אונליין תחלק אלפי כרטיסי נסיעה לתיירים שיגיעו לתחרות

ל"גלובס" נודע כי תאגיד השידור הישראלי ורב-קו אונליין הגיעו להסכמות, לפיהן החברה תעניק אלפי כרטיסי רב-קו טעונים לתיירי האירוויזיון ולמשלחות הרשמיות, לרבות האמנים ואלפי העיתונאים שיגיעו לסקר את האירוע בישראל

נטע ברזילי, אירוויזיון 2018 / צילום: רויטרס
נטע ברזילי, אירוויזיון 2018 / צילום: רויטרס

עוד הסכם חסות לאירוויזיון: תאגיד השידור הציבורי "כאן" ורב-קו אונליין הגיעו להסכמות, לפיהן החברה תעניק אלפי כרטיסי רב-קו טעונים בהסדרי נסיעות לתיירי האירוויזיון ולמשלחות הרשמיות, לרבות האמנים ואלפי העיתונאים שיגיעו לסקר את האירוע בישראל. רב-קו אונליין תממן את עלות ההטענה של הכרטיסים בהיקף של מאות אלפי שקלים. 

נושא התחבורה הציבורית הטריד את מארגני האירוויזיון מכמה זוויות - ראשית לאור העובדה שביום שבת שבו יתקיים אירוע הגמר לא יוכלו המבקרים להשתמש בתחבורה ציבורית (רכבת או אוטובוס) בכדי להגיע לאיזור האקספו (גני התערוכה), משום שבתל-אביב התחבורה הציבורית עדיין מושבתת בסופי שבוע. עניין זה נפתר חלקית עם שאטלים חינמיים שתפעיל עיריית תל-אביב בכמה מסלולים.

בעיה אחרת שהטרידה את המארגנים התייחסה לרפורמה בתחבורה הציבורית שנכנסה לתוקף בינואר האחרון, לפיה לא ניתן עוד לשלם על נסיעה בודדת באוטובוס או לטעון את כרטיסי הרב-קו אצל הנהג.

היות שנדרש רב-קו טעון מראש, עלה חשש כי התיירים יתקשו למצוא את נקודות מכירת הכרטיסים ואת הטענתם באמצעים השונים. לפיכך התגייסה רב-קו אונליין לסייע באמצעות כרטיסי רב-קו טעונים שיחולקו לתיירים בנתב"ג, בבתי מלון, בכפר האירוויזיון ובאקספו (כערכות "סטאטר קיט" שיכללו הסבר לטעינה נוספת). בנוסף, רב-קו אונליין תציע אתר ואפליקציה באנגלית.

מטעם רב-קו אונליין נמסר: "אנו שמחים לקחת חלק בהיערכות לאירוויזיון, כשהשאיפה היא להגיע למצב שבו כלל באי התחרות, הישראלים והתיירים, יוכלו ליהנות מהנסיעה בתחבורה הציבורית בראש שקט, כשהם מצוידים בכרטיס ומודעים לפתרונות הטעינה של רב-קו אונליין".