יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של נתיבי ישראל

המשרד זכה במכרז בו התמודד גם משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן, שהחזיק בו בארבע השנים האחרונות ושגם חתום על מהלך שינוי השם שלה ממע"צ לנתיבי ישראל • היקף התקציב יעמוד על כ-6 מיליון שקל בשנה

יגאל ברקת, מנכ"ל יהושע TBWA / צילום: איל יצהר
יגאל ברקת, מנכ"ל יהושע TBWA / צילום: איל יצהר

משרד פרסום חדש לנתיבי ישראל: ל"גלובס" נודע כי משרד הפרסום יהושע TBWA זכה במכרז על תקציב הפרסום של החברה. היקף התקציב יעמוד על כ-6 מיליון שקל בשנה.

יהושע זכה במכרז בו התמודדו כ-4 משרדים, ביניהם גם משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן, שהחזיק בתקציב נתיבי ישראל בארבע השנים האחרונות.

המכרז לא כלל מצגות קריאייטיב ואסטרטגיה אלא בעיקר הליך התמחרות. תנאי הסף היו מינימליים והותירו אפשרות למגוון רחב של משרדים להתמודד על התקציב: מחזור ההכנסות שנדרש בתנאי הסף היה לפחות 4 מיליון שקל בכל אחת מהשנים 2015-2017 ולפחות שני לקוחות בעלי תקציב של מינימום 1.5 מיליון שקל.

נתיבי ישראל היא חברה ממשלתית האחראית לפיתוח תשתיות התחבורה בישראל. כאמור, מי שניהל עבורה את תקציב הפרסום ב-4 השנים האחרונות היה משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן שחתום על מהלך שינוי השם שלה, במסגרתו אומץ השם נתיבי ישראל במקום מע"צ.

יגאל ברקת, מנכ"ל יהושע TBWA, מסר בתגובה: "אנו שמחים ומודים לחברת נתיבי ישראל על האמון ועל ההזדמנות לעבוד יחד ועל הצטרפותם למשפחת לקוחות יהושע TBWA. אנו מבטיחים לעשות כל מאמץ להצדיק החלטה זו בכל יום מחדש".