אירוויזיון 2019: מדונה תנחת בישראל ביום רביעי הקרוב

הזמרת תגיע לארץ במטוסו הפרטי של איש העסקים סילבן אדמס שמממן את הופעתה באירוויזיון • תגיע עם משלחת של 135 איש • אדמס ישלם 1.3 מיליון דולר על הופעתה של מדונה, שתכלול שני שירים

מדונה / צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב, Shutterstock
מדונה / צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב, Shutterstock

הזמרת מדונה תנחת בישראל ביום רביעי לפנות בוקר במטוסו הפרטי של איש העסקים סילבן אדמס שמממן את הופעתה באירוויזיון. מדונה תגיע עם משלחת של 135 איש, בהם 40 חברי מקהלה שילוו את הראפר קואבו, 25 רקדנים ועשרות אנשי מקצוע האמונים על הכוריאוגרפיה, הבמה, התאורה והווידאו ארט.

1.3 מיליון דולר ישלם אדמס על הופעתה של מדונה באירוויזיון, שתכלול שני שירים - אחד חדש והשני מהרפטואר הקיים. המשא-ומתן עם מדונה נמשך שבועות ארוכים, ורק לאחרונה הוא נסגר סופית.

אדמס מסר כי "זהו כבוד גדול להביא את מדונה לישראל להשתתף בתחרות המוזיקה הגדולה ביותר בעולם". בדיוק לפני שנה אדמס הביא לישראל גם את מירוץ האופניים הג'ירו ד'איטליה. כפי שנחשף ב"גלובס", המירוץ האיטלקי יתארח בישראל גם ב-2022, כשאדמס, באמצעות חברת ההפקות קומטק, מנהל משא-ומתן להביא לישראל את הטור דה פראנס, מירוץ האופניים היוקרתי ביותר בעולם.

דניאל בנעים, מייסד ומנכ"ל קבוצת קומטק, סיפר כי "מדובר בהפקה מאוד מורכבת עם דרישות וסטנדרטים גבוהים כפי שנהוג באירוח אמנים בינלאומיים. מדונה היא זמרת מאוד מקצועית מן השורה הראשונה, שמשלבת בהופעותיה אלמנטים טכניים שמצריכים מקצועיות גבוהה. שילוב הופעתה של מדונה בבמת האירוויזיון, שלא נבנתה עבורה במקור, מצריכה התאמות לוגיסטיות גדולות ותיאומים עם המעצבים והמפיקים של ה-EBU ותאגיד השידור 'כאן'".

חלק מההיערכות לקראת בואה של מדונה כולל שינוע מטוס קרגו מיוחד במשקל של כ-30 טון, ציוד אשר עשה את דרכו בשלוש תחנות: ארה"ב, לונדון וגרמניה, ואשר נחת הבוקר בישראל. חלק מהציוד שהגיע במטוס כולל 70 מדרגות ומעלית מיוחדת שיבנו וישולבו בבמת האירוויזיון, ציוד הקרנה, תאורה, סאונד, הולוגרמות וציוד Backline. בנוסף תנחת בישראל טיסת צ'רטר ועליה 100 אנשי צוות שיגיעו לישראל במקביל לנחיתת מטוסו של אדמס עם מדונה.

מפיקי האירוע נאלצו להתמודד עם אתגר נוסף: מאחר שחללי מתחם האירוויזיון תפוסים עד אפס מקום עבור עשרות המשלחות המשתתפות באירוע, נבנה בימים אלה קומפלקס אוהלים ייחודי וחדש אשר ישמש את מדונה ואת המשלחת שמגיעה איתה.

מדונה תופיע כמקובל גם בחזרות, כאשר החזרה הגנרלית מצולמת ומהווה גיבוי מצולם לאירוע הגמר למקרה שתתעורר תקלה במהלכו. מדונה תשתתף ב-4 חזרות מלאות, ואת רוב זמנה בישראל היא תעביר במתחם. מלון דן תל-אביב יארח את מדונה בסוויטה בה היא שהתה בעבר.