תשלמו יותר: תעריף החניה בקניון עזריאלי תל-אביב מתייקר

ככל הידוע, מדובר בהתייקרות בשיעור של 7% בתעריף החניה, שמשמעותה ייקור של שקל לכל שעת חניה בחניון • מ-12 במאי נכנס לתוקף מחירון חדש במסגרתו מחירון של שעת חניה טיפס ל-16 שקל

תעריף החניה בקניון עזריאלי תל-אביב מתייקר / צילום: שני מוזס
תעריף החניה בקניון עזריאלי תל-אביב מתייקר / צילום: שני מוזס

התייקרויות לא רק במזון: קבוצת קניוני עזריאלי מייקרת את תעריף החניה בחניון של קניון עזריאלי תל-אביב. ככל הידוע, מדובר בהתייקרות בשיעור של 7% בתעריף החניה, שמשמעותה ייקור של שקל לכל שעת חניה בחניון. כך, במחירון הקודם שעת חניה עמדה על מחיר של 15 שקל, ואילו מ-12 במאי נכנס לתוקף מחירון חדש במסגרתו מחירון של שעת חניה טיפס ל-16 שקל.

הייקור מתרחש על רקע ירידה ארצית בפדיונות במכירות הקניונים והמשבר שפוקד את ענף האופנה על רקע שינויים בהרגלי הצריכה והתגברות קניות בחו"ל ובאונליין, במקביל לעליות מחירים בתחומים נוספים, בהם מזון, חשמל ומים.

במקביל לשינויים הללו, בסביבתו של קניון עזריאלי תל-אביב החלו לפעול לאחרונה מספר בנייני משרדים חדשים, כך שייתכן כי בחברה מעוניינים לשמור את מקומות החניה של הקניון למי שמגיע לרכוש בו, ולא לאפשר להם להיתפס על-ידי עובדי הסביבה. ככל הנראה, על הרקע הזה הקניון הנמיך את סכום הקנייה המקסימלי שמאפשר ליהנות מחניה חינמית של שעתיים, וסכום הקנייה הופחת מ-300 ל-200 שקל, מה שעשוי גם ללמד על שינוי בסל הקנייה הממוצע.

המחירון החדש בעזריאלי / צילום: שני מוזס
 המחירון החדש בעזריאלי / צילום: שני מוזס

מקניון עזריאלי תל-אביב נמסר בתגובה לפניית "גלובס": "לאורך כל השנה קניון עזריאלי תל-אביב מעניק ללקוחותיו הטבה בת 50% הנחה בתשלום על החניה באמצעות אפליקציית עזריאלי וחניה חינם ברכישה מעל 199 שקל (במקום 299 שקל שהיה נהוג עד כה). כמו כן, עליית המחירים המדוברת היא בשקל אחד בלבד ורק באמצע השבוע. יחד עם זאת, רף ההטבה לחניה חינם ירד ב-100 שקל כאמור. קניון עזריאלי תל-אביב מזמין את כלל הציבור להגיע וליהנות משלל הטבות וחוויות".