הרכב האוטונומי עולה שלב: וויימו של אלפאבית תשלב WiFi ברכביה

וויימו, חברה-אחות של גוגל המפתחת רכבים אוטונומיים, החלה לשלב WiFi במוניות האוטונומיות שלה כדי לנסות למשוך נוסעים נוספים • החברה השיקה את שירות המוניות האוטונומיות "וויימו וואן" בפיניקס בדצמבר האחרון, כשתעריפי הנסיעות דומים לשל שירותי שיתוף הנסיעות אובר וליפט

מכונית אוטונומית של וויימו / צילום: רויטרס
מכונית אוטונומית של וויימו / צילום: רויטרס

וויימו (Waymo), חברה-אחות של גוגל המפתחת רכבים אוטונומיים, החלה לשלב WiFi במוניות האוטונומיות שלה כדי לנסות למשוך נוסעים נוספים. כרגע וויימו מציעה את ההטבה בחלק מהמוניות האוטונומיות שלה בפיניקס, אריזונה, במסגרת תוכנית שפתוחה רק למשתמשים שרשאים להתנסות בפיצ'רים חדשים ברכבי וויימו, אך אסור להם לדבר עליהם בפומבי.

וויימו השיקה את שירות המוניות האוטונומיות "וויימו וואן" בפיניקס בדצמבר האחרון. במסגרתו היא מפעילה מאות מוניות אוטונומיות שמסיעות נוסעים תמורת תשלום ברכבי מיני-ואן של חברת קרייזלר. למרות שהנסיעה אוטונומית לחלוטין, נהג אנושי עדיין נוכח ברכבים ליתר ביטחון. נוסעים יכולים להזמין נסיעה דרך האפליקציה של וויימו, ותעריפי הנסיעות דומים לשל שירותי שיתוף הנסיעות אובר וליפט.

לפי "רויטרס", במסגרת הצעדים השונים שהחברה נוקטת כדי למשוך נוסעים היא גם השיקה ברכבים אפשרות להאזין למוזיקה דרך שירות הזרמת המוזיקה גוגל פליי מיוזיק בחודש אפריל. נוסעים יכולים לבחור בין שמונה רשימות השמעה או בהשמעה אקראית של מוזיקה דרך מסכי מגע ברכב, וכן יכולים לסנכרן את חשבון גוגל פליי מיוזיק שלהם עם השירות ברכב כדי להשמיע רשימות השמעה אישיות שיצרו.