עקב דוח חריגות השכר: עובדי רש"ת מאיימים בשיבושים בנתב"ג

בדוח חריגות השכר שפרסם הבוקר האוצר מוזכרת זו השנה הרביעית רשות שדות התעופה עם חריגות בשכרם של 47 עובדים - אולם ועד עובדי רש"ת טוען כי מדובר בטענות שקריות • יו"ר הוועד, פנחס עידן: "ברשות שדות התעופה אין חריגה של שקל אחד בשכר; מצפים להתנצלות"

פנחס עידן, יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה / צילום: דוברות ההסתדרות
פנחס עידן, יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה / צילום: דוברות ההסתדרות

בדוח חריגות השכר שפרסם היום (ג') משרד האוצר מוזכרת זו השנה הרביעית רשות שדות התעופה עם חריגות שכר של 47 עובדים. על-פי הדוח, בשכר שאותם עובדים קיבלו הייתה חריגה.

רשות שדות התעופה מככבת באופן קבוע ברשימת שיאני השכר במגזר הציבורי. בדוח הבוקר מוזכרים עובדים שמשתכרים בשכר שמגיע ל-60 אלף שקל לחודש ויותר, בהם גם עובדים בכירים. בדיקת השכר מתבצעת לעומקה בימים אלה.

מבחינת ועד עובדי רשות שדות התעופה, מדובר בטענות שקריות, שאף עלולות להביא לשיבושים בלוח הטיסות היום בנתב"ג, לאור קיומן של אספות עובדים שייכנס הוועד.

יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה, פנחס עידן, מסר כי "ברשות שדות התעופה אין חריגה של שקל אחד בשכר. כל התוספות בשכר אושרו מראש על-ידי משרד האוצר והממונה על השכר. שנת 2017 הייתה שנת מפנה בסיווג התאגיד של רשות שדות התעופה, לאור העלייה הדרמטית בתנועת הנוסעים בעקבות השמיים הפתוחים. בדוח גם נכלל ההסכם אותו חתם בשנת 2017 הממונה על השכר באוצר עם העובדים, לאחר שהאוצר לקח מרש"ת כ-4 מיליארד שקל מתקציבו. נמאס לנו מההכפשות השקריות של האוצר, ואנחנו מצפים להתנצלות".