"האריזה, הקידום והתוכן": כך הפכה אשת השיווק לכוכבת רשת

חגית ביליה, הידועה בשם הבמה "לייזה פאנלים", הפכה לאושיית רשת בזכות הבישולים והסיפורים שלה • למרות שהיא מצטנעת, יש לה את המתכון המנצח למכור תוכן: "לא משנה מה תעשי, השאלה איך תמכרי את עצמך" • האזינו ל"גלובסטוק" - פרק מיוחד מוועידת MAD

חגית ביליה, "לייזה פאנלים", בוועידת MAD 2019 / צילום: תמר מצפי, גלובס
חגית ביליה, "לייזה פאנלים", בוועידת MAD 2019 / צילום: תמר מצפי, גלובס

לאחר שהרצתה לקהל המשולהב בוועידת 2019 MAD של "גלובס", בלוגרית הבישול חגית ביליה, המוכרת בשם "לייזה פאנלים", התיישבה מאחורי המיקרופון באולפן המיוחד של "גלובסטוק" בהיכל התרבות בתל-אביב.

"האישה של פעם הייתה במטבח, היום את בבית עם עוד הרבה אנשים", מסבירה ביליה, שבעבר עבדה כאשת קריאייטיב בחברת נגה תקשורת, ומפיצה כיום את המתכון להצלחה. "לא משנה מה תעשי, השאלה בסוף היא איך תמכרי את עצמך", היא אומרת.

האזינו לשאר פרקי השבוע

● "הליכוד הוא מותג מדהים. בשמאל עדיין ציניים למותגים"

טל גלבוע: "יאיר נתניהו הפנה אותי ללשכת ראש הממשלה" 

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988