נדב פרסמן, המשנה למנכ"ל משרד הפרסום מקאן תל-אביב, התארח באולפן המיוחד של "גלובסטוק" בהנחיית ליאת רון בוועידת MAD בהיכל התרבות בתל-אביב. הוא חושב שהשיח על מותגים כדת כבר שייך לעבר, ומסביר מה בעצם הצרכן הישראלי מחפש, גם בפוליטיקה.
האזינו לשאר פרקי השבוע
● טל גלבוע: "יאיר נתניהו הפנה אותי ללשכת ראש הממשלה" 
           
    	  
                        
            
            
            
            
                     
        
               
            
             לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
                
קוד האתי                                
                  המופיע
                
בדו"ח האמון  
                  לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה 
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.