איב רושה מחזקת את הנוכחות הפיזית והמקוונת בישראל

מותג הטיפוח הצרפתי מקבוצת קסטרו פותח את החנות ה-17 בארץ בקניון הזהב בראשון-לציון ומשיק מחדש את אתר הסחר המקוון

חנות איב רושה / צילום: יח"צ
חנות איב רושה / צילום: יח"צ

רשת איב רושה (YVES ROCHER) מחזקת את הנוכחות הפיזית והמקוונת בישראל. רשת הטיפוח מקבוצת קסטרו-הודיס משיקה חנות בקניון הזהב בראשון-לציון, ובמקביל משיקה מחדש את אתר הסחר המקוון של המותג בישראל.

החנות בקניון הזהב ממוקמת במרכז הקניון בקומת הכניסה ומשתרעת על שטח של כ-18 מ"ר, וזוהי החנות ה-17 של הרשת בישראל. עלות ההשקעה בפתיחת החנות והאתר המחודש נאמדת בכחצי מיליון שקל.

האתר החדש שמשיקה איב רושה מציע ללקוחות הזמנה עם אספקה על-ידי שליח עד הבית במחיר של 19 שקל ועד יום עסקים אחד, או משלוח חינם בקנייה מעל 150 שקל. זאת לצד אפשרות איסוף עצמי ללא עלות מסניף קרוב לבחירת הלקוח של חנויות הרשת וחנויות קסטרו. הפריטים בחנויות הרשת ובאתר מוצעים בטווח מחירים של עד 280 שקל.

השקת האתר המחודשת מתרחשת כחלק מתוכניות הקבוצה להשקעה בתחום הפעילות המקוונת בשנה הנוכחית והשקה של 6 אתרי סחר מקוונים חדשים למותגים קסטרו, קיקו מילאנו (מותג איפור עממי מאיטליה), איב רושה ורשתות האופנה והאביזרים אורבניקה, קרולינה וטופ טן.

"הפעילות המקוונת צפויה להוות את אחד ממנועי הצמיחה של מותגי הקבוצה", אמר בעבר גבי רוטר, מנכ"ל משותף ומבעלי הקבוצה.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988