מגוריט רוכשת 56 דירות בפתח תקווה ב-130 מיליון שקל

החברה הודיעה היום כי רכשה ארבעה בניינים בשכונת כפר גנים ג' שמאוכלסים במלואם • שכר הדירה השנתי המתקבל בגין השכרת הנכסים עומד על כ-4.1 מיליון שקל

יו"ר מגוריט, ארז רוזנבוך / צילום: עמית חכמוב
יו"ר מגוריט, ארז רוזנבוך / צילום: עמית חכמוב

קרן הריט למגורים "מגוריט ישראל" ממשיכה להרחיב את בנק הדירות להשכרה שבבעלותה: הקרן דיווחה הבוקר (ב') לבורסה, על רכישת 56 דירות להשכרה ארוכת-טווח בפתח תקווה תמורת 130 מיליון שקל.

מדובר בפרויקט ובו ארבעה בניינים ברחוב זכאי 3,5,7,9 בשכונת כפר גנים ג', המאוכלס מזה 5 שנים. את הפרויקט הקימו בעלי הקרקע בבנייה עצמית והשכירו את כלל הדירות שבו. שכר הדירה השנתי המתקבל בגין הדירות השכורות עומד על 4.1 מיליון שקל בשנה, ומשקף תשואה שנתית של למעלה מ-3%.

עם השלמת העסקה היקף הדירות שבבעלות מגוריט  יעמוד על כ-820 דירות, בערים: תל אביב, רמת גן, ירושלים, רמלה, גבעת שמואל, הרצליה, וכעת גם בפתח תקווה. בנוסף, לחברה ארבעה מיזמים משותפים עם חברת מנרב, במסגרתם מתכוונות החברות להקים כ-510 דירות נוספות בירושלים, באר יעקב, חולון וראשון לציון, במסגרת פרויקטים של החברה הממשלתית 'דירה להשכיר".

"מתכונתה של העסקה בפתח תקווה טומנת בחובה יתרונות רבים עבור הקרן", אמר היום מנכ"ל מגוריט, מתי דב. "מדובר בשילוב בין מיקום מבוקש, במתחם שלם, המאפשר שליטה מלאה בניהול, הנבנה מיידית בתפוסה מלאה, ומחיר עסקה אטרקטיבי, המהווה תוספת כוח משמעותית בעבורנו".

יו"ר מגוריט, ארז רוזנבוך, הוסיף: "אנו ממשיכים לממש את אסטרטגיית הצמיחה של הקרן, שהינה חלוצה ומובילה בתחום הדיור להשכרה לטווח ארוך, ומציעה פתרון שקיימת לו דרישה רבה בקרב הציבור". רוזנבוך הוסיף כי בכוונת הקרן להציע לשוכרים חוזי שכירות ארוכי-טווח לתקופה של 5 שנים עם אופציה להארכות, ועם שכר דירה ידוע מראש.