סקר הפרסומות: הקרב בענף המזגנים ממשיך לככב בעשירייה

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות מדורגת השבוע מזגני טורנדו עם רותם סלע • בראש האהובות - הפרסומת של מזגני תדיראן עם מורגן פרימן • קוקה-קולה – הקמפיין המושקע ביותר בשבוע החולף

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע מזגני טורנדו עם הפרסומת: "מזגנים - TOP SQ X - המזגן המועדף ביותר בישראל (המבחן של מדינה)", באמצעות משרד הפרסום מקאן ובכיכובה של רותם סלע. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה בכ-48% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.6%.

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת הפרסומת של מזגני תדיראן עם מורגן פרימן, "תדיראן SUPRIM" עם חמש שנות אחריות, באמצעות משרד הפרסום בורודה-קפלן. שיעור האהדה נמוך בכ-16% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 20.1%.

מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע, הקמפיין של קוקה-קולה, "קוקה-קולה - סדרה PLUS COFFEE - חסות - בוסט קטן בטעם מושלם", באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית גם השבוע, עם סך השקעה העומד על כ-977 אלף שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 465 (לעומת 511 בשבוע שעבר). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-28.1 מיליון שקל (לעומת 31.8 מיליון שקל בשבוע שעבר). 

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות