דירקטוריון עמידר הצביע בעד בחירתו של קובי אמסלם לתפקיד יו"ר החברה

אמסלם כיהן בין השנים 2012-2016 כממונה על השכר במשרד האוצר • בהצבעה שקיים הדירקטוריון הוא נבחר פה-אחד • המינוי ייחתם סופית עם אישור שרי האוצר והבינוי והשיכון

קובי אמסלם / צילום: תמר מצפי, גלובס
קובי אמסלם / צילום: תמר מצפי, גלובס

דירקטוריון חברת הדיור הממשלתית עמידר הצביע פה-אחד בעד בחירתו של עו"ד יעקב (קובי) שלו-אמסלם לתפקיד יו"ר החברה.

בין השנים 2012-2016 כיהן אמסלם בתפקיד ראש אגף השכר והסכמי עבודה במשרד האוצר. לפני כן שימש כיועץ המשפטי לממונה על השכר, וכן כפרקליט בכיר בפרקליטות המדינה בתחום דיני העבודה. בשנתיים האחרונות הוא משמש כיועץ ליחסי עבודה ולמשא ומתן וכעורך-דין בתחום, וכן כמרצה לדיני עבודה בבית הספר למשפטים במכללה למינהל. בשנה שעברה עלה שמו לכותרות בנסיבות טרגיות כשבנו, אילון - שלו, נהרג בתאונת דרכים.

בהודעה שפרסמה עמידר נכתב בהקשר לבחירתו כי "שלו אמסלם, עורך דין בהשכלתו ובעל תארים מתקדמים במשפטים ובמינהל עסקים, מילא בהצלחה שורת תפקידים בכירים במגזר הציבורי ומציג ניסיון ניהולי מגוון, לצד היכרות מיטבית עם משרדי הממשלה וגופי הרגולציה". יצוין כי המינוי כיו"ר טעון את אישורם של שר האוצר, משה כחלון ושרת הבינוי והשיכון, ד"ר יפעת שאשא ביטון לאחר התייעצות עם הועדה לבדיקת מינויים.

שרת הבינוי והשיכון, ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון מסרה: "כבר מהיום הראשון לכהונתי ביקשתי להטמיע את התפיסה לפיה עלינו לשים את דיירי הדיור הציבורי וצרכיהם במרכז והדגשתי את החשיבות שבשיפור השירות הניתן להם על ידי המדינה. אין לי ספק כי תחת הובלתו של יעקב, נוכל לקחת את עמידר עוד כמה צעדים קדימה. זהו מינוי ראוי של אדם בעל יכולות מרשימות, נחוש, בעל ניסיון ניהולי רב שנים ורגישות חברתית שכל כך נחוצה כאן. קובי הגיע למקום הנכון בזמן הנכון ואני מאחלת לו ולעמידר בהצלחה".