טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות מראה השבוע כי בתקופה הנוכחית אין הבדל רב לצופה בין שלל הפרסומות שבאוויר. ולראיה - גם בזכירות וגם באהדה אין הבדלים משמעותיים בין עשר הפרסומות המובילות. גם אחוזי הזכירות וגם אחוזי האהדה לא גבוהים במיוחד - יש להניח כי הסיבה לכך היא שרוב הפרסומות הן מכר לקראת החג.
הפרסומת הזכורה ביותר בשבוע החולף היא של שופרסל. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי ובכיכובה של מיה דגן, רושמת שיעור זכירה הנמוך בכ-42% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.1%.
בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגות שלוש פרסומות עם שיעור אהדה דומה: הפרסומת
של 9 מיליון באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, הפרסומת של HOT באמצעות ראובני-פרידן והפרסומת של סלקום TV באמצעות גיתם BBDO.
שיעור האהדה של הפרסומות נמוך בכ-28% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.2%.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי הקמפיין של בנק דיסקונט באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA הוא המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.6 מיליון שקל.
עוד עולה מהנתונים כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עמד על כ-601 לעומת 539 בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים עמד על כ-41.7 מיליון שקל, לעומת 38.3 מיליון שקל בשבוע שעבר.
זכורות ואהובות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.