לוטש עיניים לשכונות: רני צים רכש קניון בהקמה בלב גני תקווה

חברה בבעלות איש העסקים רכשה מהחברות צמח המרמן ואשדר את הקניון השכונתי תמורת 175 מיליון שקל • "אני מתגורר בסמוך, ואין שום מסחר איכותי בקרבת מקום" הסביר צים

 

חברת רני צים מרכזי קניות מרחיבה את הפעילות שלה במרכזי השכונות. החברה רכשה את קניון "לב גני תקווה" מידי החברות צמח המרמן ואשדר תמורת כ-175 מיליון שקל. שטח הקניון שנמצא בימים אלה בהקמה הוא כ-8,800 מ"ר, והוא כולל 250 מקומות חניה. הציפיה היא שהפרויקט, שמתאפיין בתמהיל שימושים מגוון, יהפוך לאחד ממוקדי הפעילות המרכזיים של גני תקווה ואזור בקעת אונו.

חברת רני צים  מרכזי קניות פועלת בעיקר בתחום ההקמה והניהול של מרכזים מסחריים ומתמקדת בערי הפריפריה ובישובי המגזר הערבי. לחברה שישה מרכזי קניות בערד, נתיבות, בית שאן, מעלות, אום אל פחם וירכא. על פי ההסכם בין צים למוכרות, תמורת העסקה תשולם לאורך תקופת הבנייה, שצפויה להסתיים עד לסוף דצמבר 2020.

בשיחה שנערכה עם "גלובס", סיפר רני צים שהוא מתגורר באזור, ומכיר מניסיונו האישי את המחסור במרכזי קניות: "החברה מתפתחת בישובי המגזר הערבי והפריפריה כאסטרטגיה. זה ה-DNA של החברה. מעת לעת החברה בוחנת עסקאות עם פוטנציאל גבוה במקומות אחרים. גני תקווה זו שכונה חדשה, עם 6,000 יחידות דיור, בתי ספר, גני ילדים ודיור מוגן שצמוד למתחם. מעל המתחם יש 250 יחידות דיור (הכוונה לשני מגדלים בגובה 22-23 קומות המוקמים על ידי צמח המרמן ואשדר. ג.נ) בשלבים של אכלוס. מאחורי הקניון יש פארק ענק שבו שבילים שמוליכים ישר לקניון. זה נכס שנמצא במקום מצוין. האוכלוסייה במצב סוציו-אקונומי מצוין. וחוץ מזה, שאין שום דבר בסביבה. אני גר לא רחוק ואת הקניות שלנו אנחנו עושים בפתח-תקווה. אין שום מסחר איכותי קרוב", הסביר צים.