המיליארדר טים דרייפר מינה את דורון שגב לנציגתו בישראל

דרייפר מינה את דורון שגב לנציגת Draper Ecosystem בישראל במטרה להגדיל את טווח פעילותו הגלובלית, בדגש על מדינות המזרח התיכון

המיליארדר טים דרייפר, איש ההון סיכון האמריקאי ומייסד DFJ, מינה את דורון שגב לנציגת Draper Ecosystem בישראל במטרה להגדיל את טווח פעילותו הגלובלית, בדגש על מדינות המזרח התיכון. דרייפר (61), שהונו מוערך ביותר ממיליארד דולר וידוע באישיותו הצבעונית, הוא דור שלישי לאנשי הון סיכון מעמק הסיליקון, ומחזיק בשיא השקעות אנג'ל (יותר מ-30 השקעות) בחברות "חדי-קרן", ובהן הוטמייל, טסלה, סקייפ, באידו ועוד. לפני כמה שנים נכנס דרייפר להשקעות בתחום הבלוקצ'יין, כשהתחום עוד היה בחיתוליו, והוא מאמין גדול בו. 

במטרה להגדיל את טווח פעילותו הגלובלית, בחר דרייפר בדורון שגב (28) להיות שגרירה רשמית ונציגה של Draper Ecosystem (המשקיעה בסטארט-אפים בשלב הסיד) בישראל, לאחר שהשתתפה באקסלרטור של Draper University. כחלק מתפקידה, שגב אחראית על איתור סטארט-אפים בשלבים שונים. שגב נכנסה לתחום הבלוקצ'יין לפני כשלוש שנים כמנהלת פיתוח עסקי בחברות שונות, ובפברואר האחרון ייסדה יחד עם אור דמרי את סטארט-אפ הבלוקצ'יין Dropsicle, שמפתח פרוטוקול העברת נכסים וירטואליים באופן מהיר וללא הצורך באמון של הצדדים המעורבים.