סייבר ישראל תספק את שירותי ההפצה לחברת הנסיעות הממשלתית ענבל

סוכנות הנסיעות הממשלתית מספקת שירותי נסיעות לחו"ל עבור כל מוסדות הממשלה • סייבר תחליף את אמדאוס: "המכרז החדש צפוי לחסוך כ-40% מעלויות המערכת לעומת המצב הקיים"

טיסה / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק
טיסה / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק

חברת הנסיעות הממשלתית ענבל מחליפה את מערכת הזמנת שירותי הטיסה שלה. סוכנות הנסיעות הממשלתית מספקת שירותי נסיעות לחו"ל עבור כל מוסדות הממשלה. השירותים כוללים בין היתר הזמנת בתי מלון, השכרות רכב, העברות, הנפקת ויזות, כרטיסי רכבת ועוד.

היקף פעילותה של ענבל בשנת 2018 הסתכם ב-22.5 מיליון דולר, למעט חכירות של מטוסים (מדובר בחכירת מטוסי אל על עבור נסיעות לחו"ל לראש הממשלה ולפמלייתו). מי שזכתה במכרז שקיימה ענבל היא חברת Sabre ישראל טכנולוגיות, שתשמש כמערכת האספקה והתחזוקה של מערכת להזמנת שירותי טיסה ושירותי קרקע ברחבי העולם (GDS).

סייבר תחליף את אמדאוס, כאשר בהתאם לתנאי המכרז, בשבועות הקרובים יחל פיילוט למימוש והטמעת המערכת הזוכה. לפי הודעת ענבל "המכרז החדש צפוי לחסוך כ-40% מעלויות המערכת לעומת המצב הקיים".

עוד מודיעה ענבל כי "חברת Sabre זכתה במכרז בתום הליך בדיקה מורכב ומקצועי, בו נבחנו פרמטרים שונים בהתאם להצעותיהן של מספר חברות שנגשו להליך. בין הפרמטרים שנבחנו היו איכות המערכת המוצעת והתמורה הכספית הנובעת מהשימוש בה. הצעתה של Sabre קיבלה את הניקוד הסופי הגבוה ביותר מבין כל ההצעות, ולכן החליטה ועדת המכרזים של ענבל על זכייתה".