אלו חמשת משרדי הפרסום שמתמודדים על תקציב קק"ל

ל"גלובס" נודע כי משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, בלנקו וגל-אורן עלו לשלב הסופי • לפי מסמכי המכרז, תקציב הפרסום של קק"ל עומד על 7 מיליון שקל

קק"ל / צילום: איל יצהר
קק"ל / צילום: איל יצהר

חמישה משרדי פרסום מתמודדים על תקציב הפרסום של קרן קיימת לישראל: לגלובס "נודע" כי משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, בלנקו וגל-אורן עלו לשלב הסופי והציגו בימים האחרונים פרזנטציות קריאטיב לוועדת המכרזים של קק"ל.

לפי מסמכי המכרז, תקציב הפרסום של קק"ל עומד על 7 מיליון שקל, מתוכם 2 מיליון שקל המיועדים לרכישת מדיה. בפועל יכול התקציב להגיע לסכומים גבוהים יותר, שכן קיימת אפשרות לקבל 20% נוספים ממשרד ההסברה.

כאמור, לשלב המכריע הגיעו חמישה משרדים בסדרי גודל שונים, כאשר אחד מהם (גל-אורן) הוא משרד פרסום מגזרי. המשרדים לא קיבלו כמקובל בריף המגדיר את הנושא שעליהם לפתור באופן קריאטיבי, ובמקום זה הם נדרשו לבחור נושא מתוך כלל הנושאים שבהם עוסקת קק"ל ולהציע לו פתרון בהוצאה כספית של כמיליון שקל.

תקציב הפרסום של קק"ל טופל בשלוש השנים האחרונות במשרד הפרסום ראובני-פרידן. לכאורה הייתה אופציה להאריך את ההתקשרות, אך שני הצדדים לא רצו בכך. הקמפיין הגדול המשמעותי שעשה המשרד בשנים אלה היה בכיכובה של הזמרת עדן זקן לרגל 70 שנה למדינת ישראל.

לפני שבועות אחדים פרסמה קק"ל מכרז לבחירת משרד פרסום חדש. תנאי סף אפשרו למעשה ההתמודדות למשרדים בכל סדר גודל.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988