יצאה מהבלוקצ'יין: מיכל זימלר תוביל הקמת יחידה עסקית במיקרוסופט ישראל

זימלר, שמונתה לתפקיד סמנכ"לית בחטיבת הצלחת הלקוח, תוביל את הקמתה של יחידה חדשה, שתהיה אחראית על הממשקים עם כלל לקוחות החברה • עד לפני פחות מחודש מילאה תפקיד של General Manager בחברת הבלוקצ'יין הישראלית Orbs

מיכל זימלר, שעד לפני פחות מחודש כיהנה כמנהלת בכירה (General Manager) בחברת הבלוקצ'יין הישראלית Orbs, מונתה באחרונה לחברת הנהלה בחברת מיקרוסופט ישראל. בתפקידה החדש כסמנכ"לית בחטיבת הצלחת הלקוח (Customer Success) של החברה תוביל זימלר את הקמתה של יחידה עסקית חדשה, CSU.

על פי הודעת מיקרוסופט ישראל, "היחידה העסקית החדשה תהיה אחראית על הממשקים עם כלל לקוחות מיקרוסופט הקיימים, ותיקח חלק משמעותי בהטמעת מוצרי מיקרוסופט ובהובלת תהליכים חדשניים אצל הלקוחות, במטרה לתמוך בצמיחה של הארגונים ובמימוש החזון והאסטרטגיה שלהם. היחידה תחבר את הארגונים לארגונים דומים להם בעולם על ידי חשיפתם ל-Best practices והטמעתם בישראל, כחלק מהאסטרטגיה העולמית של מיקרוסופט המתרכזת ב-Customer obsessed".

לפי שעה, לא מונה ב-Orbs מחליף לזימלר בתפקיד ה-GM. בראשה של חברת הבלוקצ'יין הישראלית עומדים ארבעה מייסדים שותפים: טל קול, נטע קורין והאחים דניאל ואוריאל פלד.

זימלר היא בעלת ניסיון נכבד של כ-30 שנה בתפקידי ניהול בכירים במגזר העסקי ובמגזר החברתי. לפני תפקידה האחרון כ-GM ב-Orbs, כיהנה זימלר כמנכ"לית עמותת IVN (רשת הון סיכוי לישראל) והקימה את קרנות ההשקעה החברתיות הראשונות בארץ. נוסף על כך, היתה שותפה בפירמה העולמית דלויט, שבה ניהלה את קבוצת הייעוץ בישראל. קודם לכן בנתה זימלר את מערך ה-CRM בחברת התקשורת סלקום. ממיקרוסופט ישראל נמסר כי זימלר "מביאה עמה מומחיות בעולמות ה-B2B וגם ה-B2C". היא בעלת תואר ראשון ביחסים בינלאומיים ואמנות מהאוניברסיטה העברית, תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן ותעודת מדריכת כושר ממכון וינגייט.

זימלר מסרה לאחר מינויה לתפקיד: "אני גאה ומתרגשת להוביל את יחידת ה-Customer Success Unit. היחידה תאפשר לנו לתמוך בארגונים המובילים בארץ בדרכם להגשמת האסטרטגיה הרב-שנתית שלהם באמצעות הענן כשמיקרוסופט לצדם".

רוצים להתעדכן בענייני בלוקצ'יין ומטבעות דיגיטליים? הצטרפו לערוץ הטלגרם קריפטו גלובס.