תעלול יח"צני? בוריס ג'ונסון טס במחלקת תיירים לקריביים והתקשורת הריעה

ה"דיילי מייל" פירסם אמש תמונה מטושטשת של ג'ונסון כשהוא יושב וקורא במהלך טיסה של החברה הבריטית לאי הקריבי סנט לוסיה, כשבת-זוגו קארי סימונדס נשענת עליו מכוסה במעיל – כמו זוג נוסעים רגילים בדרך לחופשת חג המולד

בוריס ג'ונסון טס במחלקת תיירים / צילום: צילום מסך מתוך טוויטר
בוריס ג'ונסון טס במחלקת תיירים / צילום: צילום מסך מתוך טוויטר

ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, תועד כשהוא טס לחופשת חג-המולד במחלקת תיירים ב"בריטיש איירווייז", וזכה לתשואות כלי תקשורת אוהדים בממלכה המאוחדת. ה"דיילי מייל" פירסם אמש תמונה מטושטשת של ג'ונסון כשהוא יושב וקורא במהלך טיסה של החברה הבריטית לאי הקריבי סנט לוסיה, כשבת-זוגו קארי סימונדס נשענת עליו מכוסה במעיל - כמו זוג נוסעים רגילים בדרך לחופשת חג המולד.

לפי העיתון, השניים ישבו בשורות האחוריות של המטוס, בהן שלושה המושבים שבדרך כלל מוצבים בשני צדי תא הנוסעים הופכים לשני מושבים, בשל היצרות גוף המטוס. העיתון דיווח כי השניים שמרו על "פרופיל נמוך" במהלך הטיסה וכי הם לוו ב"אבטחה מינימלית". לפי העיתון, לא ניתן היה לשדרג את ראש ממשלת בריטניה ובת-זוגו בשל חוקים נגד שחיתות.

התמונה והסיפור הפכו לוויראליים בבריטניה ביממה האחרונה, במיוחד על רקע ההאשמות נגד ג'ונסון על כך שחגג את ניצחונו בבחירות ב-12 בדצמבר במסיבה אצל המיליארדר הרוסי ייבגני לבדב, בחברת מיליונרים ואוליגרכים אחרים.

ג'ונסון (55) וסימונדס (31), לפני הדיווחים, שילמו 1,300 ליש"ט כל אחד, ונחתו באי הקריבי ביום חמישי בבוקר, בדרך לטיסת המשך לאי הפרטי מסטיק (Mustique) השייך לסנט וינסנט והגרנדינים, מדינה החברה בחבר העמים הבריטי. הווילה שבה יבלו את החופשה צנועה פחות, וכוללת שישה חדרי שינה המשקיפים אל הים. עלות הווילה היא כ-20 אלף ליש"ט לשבוע, והזוג יחגוג בה גם את השנה החדשה.