מדיוי תשקיע 4 מיליון דולר תמורת 45% מחברה של לארי קינג

SHI של איש הטלוויזיה האמריקאי היא חברה בהקמה, שצפויה לשווק מוצרים לגיל השלישי תחת המותג של קינג • החברה מוכרת לשוק הישראלי כשותפה המיועדת בארה"ב להפצת מוצרי פנינה רוזנבלום קנאביס

לארי קינג / צילום: סיון פרג'
לארי קינג / צילום: סיון פרג'

חברת מדיוי  הודיעה על כוונתה להשקיע 4 מיליון דולר תמורת כ-45% מחברת SHI, חברה בבעלות כתב הטלוויזיה האמריקאי לארי קינג והישראלי ניב יעקבי, אשר מנהל עבור קינג את עסקיו. יעקבי היה בעבר יזם ומו"ל המגזין כותרת, ובשנים האחרונות עיסוקו העיקרי הוא בניית הפעילות העסקית של המותג לארי קינג. חברת SHI היא חברה בהקמה, שצפויה לשווק מוצרים לגיל השלישי תחת המותג של קינג. SHI מוכרת לשוק ההון הישראלי כשותפה המיועדת בארה"ב להפצת מוצרי פנינה רוזנבלום קנאביס.

בעקבות ההודעה זינקה מניית מדיוי בתל אביב והחברה נסחרת לפי שווי של 21 מיליון שקל.

מדיוי, בשליטת ובהנהלת מנחם כהן היא בעלת 65% בחוות הקנאביס "חוה" בערבה, הנמצאת בשלב ההקמה, ו-85% במפעל מסטיקים שעשוי לייצר בעתיד מסטיקים המכילים חומר המופק מצמח הקנאביס. כמו כן יש לה החזקה בחברת קנאביס במקדוניה והסכמים להשקעה במפעל שיוקם לצד החווה בערבה.

בעבר ציינה מדיוי כי בכוונתה לרכוש פעילות קוסמטיקה ולמזג אותה לשלד שבבעלותה בבורסה שמעבר לדלפק בארה"ב, אולם בסופו של דבר העסקה עם מפעל הקוסמטיקה לא יצאה לפועל. הכדורגלן טל בנין היה אמור לעזור לחברה בביצוע העסקה ובגיוס הון לחברה.

על פי דוחות החברה החצי-שנתיים (החברה מדווחת רק פעמיים בשנה בשל הגדרתה כתאגיד קטן), לא רשמה החברה הכנסות כלשהן והפסידה 2.1 מיליון שקל. בקופתה היו 12.6 מיליון שקל.