הוט מובייל וקרביץ משיקות מותג סלולרי חדש: K-Mobile

המותג הסלולרי החדש מציע שלושה קווים בשלוש חבילות שונות במחיר של עד 90 שקל לחודש

משתמשי סלולר / צילום: Shutterstock
משתמשי סלולר / צילום: Shutterstock

הוט מובייל ורשת קרביץ הודיעו היום (ה') על שיתוף-פעולה: השקת מותג סלולרי חדש שייקרא "K-Mobile". המותג החדש ישווק ברשת קרביץ ויכלול שלוש הצעות חדשות הכוללות חבילות של שלושה קווים.

בחבילה הראשונה, לצד שלושה קווים, תוצע חבילת גלישה בנפח 60 ג'יגה בייט במחיר של 60 שקל לחודש לשנה (עלות קו בודד - 25 שקל לחודש); החבילה השנייה כוללת שלושה קווים עם חבילת גלישה של 100 ג'יגה בייט בתמורה ל-75 שקל לחודש (עלות קו בודד - 29.90 שקל לחודש); והחבילה השלישית כוללת שלושה קווים ב-90 שקל לחודש עם 100 ג'יגה בייט גלישה ובתוספת שירות הטלוויזיה נקסט TV (עלות קו בודד - 34.90 שקל לחודש).

עלות המעבר ללקוחות קיימים היא 89 שקל. המבצע בתוקף עד לתאריך 1 לפברואר או עד ל-1,000 המצטרפים החדשים.