ח"כ הורוביץ: "איחוד מרצ והעבודה-גשר הוא מהלך קריטי בדרך לסיום שלטונו של הנאשם מבלפור"

הורוביץ אמר את הדברים במסיבת עיתונים שכינסו עמיר פרץ וניצן הורוביץ כדי להודיע על החיבור בין שתי המפלגות • על פתק ההצבעה יכתבו אותיות "אמת"

ניצן הורוביץ ועמיר פרץ / צילום: שלומי יוסף
ניצן הורוביץ ועמיר פרץ / צילום: שלומי יוסף

חברי הכנסת עמיר פרץ וניצן הורוביץ כינסו הערב (ב') מסיבת עיתונאים בתל-אביב כדי להודיע על החיבור בין שתי המפלגות. ח"כ ניצן הורוביץ אמר כי שמדובר באיחוד לכל מי שדוגל בזכויות האזרח, בשלטון החוק ולכל מי שדוגל בהמשך קיומה של ישראל על פי חזון הנביאים, בגבולות ברורים. "האיחוד שלנו הוא חדשות טובות לגוש המרכז שמאל וחדשות רעות עבור ביבי וגוש החסינות שלו. זה מהלך קריטי בדרך לסיום שלטונו של הנאשם מבלפור. זה רגע היסטורי אל מול תומכי השחיתות והכהניסטים".

עוד ציין הורוביץ כי אינטרסים אישיים וצרים זזו הצידה כדי לשנות את דרכה של מדינת ישראל. "מרצ מביאה גוון ייחודי. אנחנו מפלגה ותיקה עם ציבור נאמן. לציבור היקר יהיה במסגרת החיבור ייצוג גדול בכנסת ובתקווה סביב שולחן הממשלה. יש כאן אפשרות אמיתית לחזור לעמדת השפעה".

הוא ציין כי כולם נדרשו לשלם מחירים. "בחרתי לתת דוגמה אישית, בחרתי בטובתה של מרצ ושל המדינה והמיקום האישי שלי זז". עוד אמר הורביץ כי לא כולם ממוקמים במקומות הראשונים. "הדרך לפתור זאת היא להשיג עוד מנדטים, וזה תלוי במצביעים, לא רק בנו".

חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס, יו"ר מפלגת גשר שתוצב במקום ה 2 ברשימה, נעדרה מן האירוע המשותף.

על פתק ההצבעה יכתבו אותיות "אמת" ולא האותיות של מפלגת מרצ.