200 אלף ישראלים נפשו בתאילנד ב-2019. כמה הם הוציאו בממוצע?

לפי נתוני לשכת התיירות של תאילנד, מדובר בעלייה של 6% במספר התיירים מישראל לעומת השנה הקודמת • 69% מהישראלים שמבקרים בתאילנד הם תיירים חוזרים

תיירים בחוף בפוקט, תאילנד / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב
תיירים בחוף בפוקט, תאילנד / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב

כמעט 200 אלף ישראלים ביקרו במהלך 2019 לתאילנד, עלייה של 6% לעומת השנה הקודמת - כך מפרסמת לשכת התיירות של תאילנד, TAT.

ב-2019 כולה, כ-40 מיליון תיירים פקדו את תאילנד, עלייה של 4% בהשוואה למספר התיירים שנכנסו לתאילנד ב-2018. המדינה ממנה הגיעו הכי הרבה תיירים לתאילנד היא סין שאחראית על יותר מ-58% מכלל התיירים בתאילנד. ואחריה בפער גדול המדינה שמייצאת הכי הרבה תיירות לתאילנד היא רוסיה שאחראית על 6% מהתיירות בתאילנד.

עוד מפרסמת לשכת התיירות שת תאילנד כי ההוצאה ממוצעת של התייר הישראלי היא מבין הגבוהות, כשהוא מוציא כ-10,000 שקל בעת שהותו בתאילנד (92 אלף באט).

השהות הממוצעת של התייר הישראלי בתאילנד עומדת על 17 יום. 69% מהישראלים שמבקרים בתאילנד הם תיירים חוזרים - גם נתון זה מהווה שיא ביחס לתיירים ממדינות אחרות.

ב-2020 ימקד משרד התיירות של תאילנד את פעילותו בפלח השוק של התיירים הוותיקים, גם בישראל. התיירים הוותיקים הפכו להיות קהל יעד שמסקרן לא מעט מדינות וסוכני נסיעות, לאור הגידול בהכנסה הפנויה והיכולת לצאת לטיולים מאתגרים בגילאים מבוגרים יותר, כשגיל הפרישה אינו עומד בהלימה ליכולת הפיזית של רבים מבני הגיל השלישי.