גיל שויד הגדיל את היקף החזקותיו בצ'ק פוינט

וגם: ירון אלעד מונה למנכ"ל אלרון • "הרשת החברתית" עברה מתיחת פנים - בואו להכיר את "השיחה"

אחרי שנה אחת של ירידה בשיעור ההחזקה של גיל שויד במניות צ'ק פוינט, ב-2019 גדלה ההחזקה שלו. שויד, ממייסדי צ'ק פוינט ומי שמנהל אותה מאז הקמתה, החזיק בסוף 2019 ב-19.5% ממניות החברה, כ-29.2 מיליון מניות שהשווי הנוכחי שלהן הוא מעל 3.3 מיליארד דולר. בסוף 2018 שויד החזיק ב-27.8 מיליון מניות שהיוו אז 17.6% מהון המניות, לאחר שמכר במהלך אותה שנה מניות בהיקף מוערך של כ-360 מיליון דולר.

שויד הוא בעל המניות הגדול בחברה, והוא מקבל מצ'ק פוינט תגמולים הוניים מדי שנה (לצד שכר מינימום לפי בקשתו); במקביל, מספר המניות של צ'ק פוינט מצטמצם בהדרגה בשל ביצוע רכישה עצמית של מניות וכך שיעור ההחזקה שלו עולה בפועל. צ'ק פוינט  נסחרת בנאסד"ק בשווי 17.6 מיליארד דולר. 

ירון אלעד מונה למנכ"ל אלרון

אלרון, זרוע ההשקעות בטכנולוגיה של קבוצת אי.די.בי-דסק"ש, הודיעה על מינויו של ירון אלעד, מי שכיהן בעשור האחרון כסמנכ"ל הכספים, לתפקיד המנכ"ל החדש של החברה. בדצמבר האחרון הודיעה החברה העוסקת בהשקעות בחברות בתחומי הטכנולוגיה ומדעי החיים, כי המנכ"ל ארי ברונשטיין הודיע לדירקטוריון על כוונתו לסיים את תפקידו, לאחר שגם הוא כיהן בתפקיד במשך עשר שנים. מאלרון נמסר אז כי בהתאם לתנאי העסקתו, צפוי ברונשטיין לסיים את תפקידו בסוף פברואר 2020. בשנת 2018 עמדה עלות שכרו של ברונשטיין על 653 אלף דולר (2.3 מיליון שקל), והיא כללה שכר והטבות נלוות בעלות של 526 אלף דולר, וכן מענק של 127 אלף דולר. 

דיין יחליף את שיין בקבוצת וואן

קבוצת וואן (ONE) מינתה את שלום דיין לתפקיד מנכ"ל חטיבת התשתיות של הקבוצה - ONE Systems. דיין החל את דרכו בקבוצה לפני כעשרים שנה, ובשנים האחרונות כיהן, בין היתר, כסמנכ"ל התפעול וכסמנכ"ל המכירות. דיין יחליף בתפקיד את עדי שיין, שמונה למנהל פעילות המכירות ללקוחות אסטרטגיים במטה, תפקיד חדש בקבוצה. וואן פועלת בתחום ה-IT, ומציעה שירותי תוכנה ואינטגרציה לארגונים. 

חדשות טובות

הסוכנות היהודית ומוזאיק יונייטד פרסמו קול קורא עבור המיזם המשותף - "חיל השלום", במסגרתו הם מציעים תמיכה כספית של עד 12 מיליון דולר לתוכניות העוסקות בפעילות התנדבותית של צעירים (גילאי 17 עד 40) יהודים בעולם. מטרת המיזם להגדיל את מספרם של המתנדבים בקהילות מוחלשות. 

*** גילוי מלא: מריוס נכט, מבעלי המניות בצ׳ק פוינט, הוא בן הזוג לשעבר של ענת אגמון, מבעלות השליטה ב"גלובס"