התרגיל השיווקי של קרוקס ו-KFC: נעליים בריח של עוף מטוגן

הנעליים המכוערות המפורסמות עוצבו בדיוק כמו דלי העופות הצלויים המפורסם של KFC בעל הפס האדום, ויימכרו בכ-60 דולר החל מאפריל

הקרוקס החדשות במיתוג העוף המטוגן של KFC / צילום: Crocs, יח"צ
הקרוקס החדשות במיתוג העוף המטוגן של KFC / צילום: Crocs, יח"צ

הרלנד סנדרס, ה"קולונל" בעל המזג הרע שייסד את קנטקי פרייד צ'יקן, הודה פעם שהוא "לא גאה במיוחד" בכך ששמו קשור לכמה מהמסעדות שלו.

כ-40 שנה אחרי מותו, כשהוא מככב יותר מתמיד כאיש המכירות של KFC, מעניין מה הוא היה חושב על תעלול השיווק האחרון: נעלי קרוקס במיתוג KFC. הנעליים המכוערות המפורסמות יהיו באותו עיצוב של דלי העופות הצלויים בעל הפס האדום, ויימכרו בכ-60 דולר החל מאפריל. הנעליים יימכרו עם שני "שוקיים" בניחוח עוף צלוי, הניתנים להסרה.

KFC, כך נראה, החלה לשווק ריחות בנפרד מהעופות. קצת לפני יותר משנה, KFC השיקה עצים לקמין עם 11 ניחוחות תבלינים ועשבים שגורמים לבית להריח כמו עוף צלוי. הם נמכרו במהירות, ומאז הם זמינים לרכישה בחנויות של וולמארט.

אם המעריצים יהיו מוכנים להסתכן בכוויות מדרגה שלישית, יכול להיות של-KFC ולקרוקס יש מתכון להצלחה. מצד שני, באותו כסף הם יכולים לקנות 36 חתיכות של העוף המפורסם של הקולונל - ולנעול נעליים רגילות.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988