קבוצת קפה קפה מקימה קרן סיוע לעובדי הקבוצה וזכייניה

היקף קרן הסיוע יעמוד על כ-2 מיליון שקל מהונו האישי של רונן נמני, בעלי הקבוצה • נמני ל"גלובס": "לפי מה שמסתמן כרגע, היום שאחרי הקורונה יהיה לא פחות קשה"

רונן נמני, מייסד ובעלי קבוצת קפה קפה / צילום: איל יצהר
רונן נמני, מייסד ובעלי קבוצת קפה קפה / צילום: איל יצהר

רונן נמני, מייסד קבוצת קפה קפה ובעליה, מצהיר היום (ה') על הקמת קרן סיוע לעובדי הקבוצה וזכייניה. במסגרת זו יעמיד נמני סכום של 2 מליון שקלים מהונו האישי, על-מנת לסייע לעובדים ולזכיינים אשר נקלעו למצוקה כלכלית בעקבות משבר הקורונה. ועדה ייעודית לקרן הסיוע בראשות עו"ד שי עובדיה תדון בבקשות על-פי תקנון הקרן נמצא במשרדי החברה.

"מה שהביא אותנו לפתוח את הקרן הוא המצב שבו אנו שרויים, כמו גם החשיבה על היום שאחרי הקורונה, שלפי מה שמסתמן כרגע יהיה לא פחות קשה", אומר נמני בשיחה עם "גלובס". לדבריו, "המטרה היא לנסות לעזור למי שנכנס לתקופה הזאת גם במצב בעייתי. הקרן מיועדת בעיקר עבור הזכיינים, אך גם לעובדי מטה שיתקשו".

קבוצת קפה קפה הוקמה בשנת 2000 על-ידי מיקי טיל ורונן נמני בבית קפה ראשון בכיכר מסריק בתל-אביב, וכיום מונה הקבוצה למעלה מ-300 בתי-קפה ומסעדות בפריסה ארצית, תחת המותגים: "קפה קפה", "לחם ארז", "פרש קיטשן" "פרש דה מרקט", "חומוס כספי", "לחם בשר", "רובן", "ווק אווי", "סחבק", "הסושייה", "נגיסה", "פרנג׳ליקו", "פיאנו פיאנו", "LELO", "קפה קפה GO" ו"פיצה פורמנס".