פרק ההחלטה של "חתונה ממבט ראשון" רשם רייטינג מאכזב

פרק השיא של תוכנית הריאליטי רשם רייטינג של 22.4%, בדומה לרייטינג העונתי הממוצע של הסדרה • גם הישרדות הציגה נתונים מאכזבים השבוע

מתוך "חתונה ממבט ראשון", עונה שלישית / צילום: צילום מסך
מתוך "חתונה ממבט ראשון", עונה שלישית / צילום: צילום מסך

לאחר עונה של נתוני רייטינג מרשימים, רשם אתמול פרק ההחלטה של "חתונה ממבט ראשון" רייטינג מאכזב יחסית: 22.4%. למרות שהפרק אמור להוות את נקודת השיא של העונה ובקשת אף דאגו לייצר לו בילד-אפ ראוי, הרייטינג של הפרק דומה לרייטינג העונתי הממוצע (22.1%).

כנראה שמזג האוויר הנוח והאפשרות לבלות בחוץ, שבימים אלה אינה נתפסת כמובנת מאליה, השאירו מחוץ לבית הרבה עיניים צופות ואת התוצאה ניתן לראות גם בנתונים מאכזבים של התוכנית "הישרדות", שרשמה אמש רייטניג של 16.6%. למעשה הפרק ששודר אמש רשם רייטינג נמוך במיוחד ביחס לתוכנית עצמה והוא ממוקם במקום השביעי בדירוג התכניות הנצפות - פחות מהפרק הנוסף של "הישרדות" ששודר בתחילת השבוע ורשם רייטינג של 17.1%.

התוכנית "הכרישים" של קשת ממוקמת במקום השני עם רייטינג של 18.7% - הישג מרשים עבור תוכנית שלא סובבת סביב יחסים בינאישיים, מערכות יחסים או תרבות שעות הפנאי, אלא עוסקת בסוגיות "רציניות" יותר של פיתוח עסקי וכלכלה.

במקום השלישי ממוקמת התוכנית "המתחזים" עם חיים אתגר, אף היא של קשת שהתמודדה השבוע מול פרק "הישרדות" וניפקה נתוני רייטינג גבוהים יותר - 18.6%.

בעוד ש"חתונה ממבט ראשון" מובילה על כל התכניות האחרות בכל חיתוך אוכלוסייה שבוחנים, התמונה משתנה מעט ביחס לתכניות אחרות. כך, למשל, כשמסתכלים על צפייה של פרטים, "הישרדות" ממוקמת במקום השני גם בפריזמה של פרטים במגזר היהודי וגם של פרטים בכלל האוכלוסייה.

לעומת זאת, התוכנית "הכרישים" מאופיינת בצפייה אישית יותר. התוכנית אמנם רושמת רייטינג גבוה שכן מספיק משקי בית צופים בה, אך היא לא מרכזת מספר צופים גבוה בו זמנית. לכן מבחינת עיניים צופות, הפרק ששודר השבוע ממוקם במקום החמישי בצפייה של כלל האוכלוסייה ובמקום השלישי בצפיית פרטים במגזר היהודי.

מעניין לראות שתוכנית הלקט של "הכרישים" משיגה נתון דומה מאוד לתוכנית הרגילה - 16.3% ועוקפת איתו את כל תוכניות הפריים ששודרו השבוע ברשת, למעט הישרדות.