פרויקט ה-CRM הגדול בשוק התקשורת יוצא לדרך

שלוש החברות-הבנות של בזק - בזק בינלאומי, פלאפון ו-yes - הקימו מינהלת ייעודית להקמת מערכת ניהול לקוחות מאוחדת שתשרת את שלושתן

בזק בינלאומי, פלאפון ו-yes מקימות מינהלת ייעודית לטובת הקמת מערכת ניהול לקוחות חדשה (CRM) המשותפת לשלוש החברות. אחד הפרויקטים שהאיחוד התפעולי בין שלוש החברות-הבנות של בזק שם עליו דגש מהרגע הראשון היה פרויקט ה-CRM המשותף, שבאמצעותו יכולות החברות להגביר את הסינרגיה ביניהן ולהביא לחיסכון תפעולי.

רונן הורוביץ, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של שלוש החברות, יעמוד בראש המינהלת, שתיקרא "מינהלת החלפת מערכות". 

החברות מודיעות בימים אלה על התנעת הפרויקט, שמטרתו בסופו של דבר היא לשדרג את מערך השירות ללקוח ואת תהליך המכירה מולו, כך שאנשי השירות יוכלו לטפל בבעיות באינטרנט, טלוויזיה או סלולר במקביל.

עד עתה מערכת ניהול הלקוחות בכל חברה עמדה בפני עצמה, וכעת החברות יוצאות למהלך משותף שייתן מענה לתהליכי העבודה הסינרגטיים החדשים בין החברות ויאפשר מימוש תהליכים עסקיים אחודים ביניהן. מהלך זה הוא אחד הפרויקטים הגדולים והמורכבים בתחום ה-IT אשר מבוצעים בשוק התקשורת ובישראל בכלל. 

כשותפות למהלך וליישום הטכנולוגיה נבחרו החברות Salesforce ו-Vlocity, שעימן נחתם הסכם רב-שנתי הכולל רישוי של מוצריהם. 

רונן הורוביץ, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של, בזק בינלאומי, פלאפון ו-yes, שיעמוד כאמור בראש המינהלת, מסר: "מימוש פרויקט החלפת מערכות ה-CRM בשלוש החברות הוא תהליך ייחודי ברמת המורכבות שלו ומהלך אסטרטגי חשוב ברמת החברות. תהליך בחירת המוצרים כלל את החברות המובילות בעולם בתחום ה-CRM עם התמחות בשוק התקשורת. הפרויקט ימומש בשלבים, כאשר השלב הראשון צפוי בסוף 2020".