חיים פינטו, לשעבר CTO של בנק הפועלים, חוזר לסיסקו

יצטרף להנהלת סיסקו ישראל כ-CTO • בבנק הפועלים היה פינטו חלק מצוות ההקמה של חטיבת החדשנות והיה שותף לטרנספורמציה הדיגיטלית של הבנק כולל השקת אפליקציית התשלומים ביט

חיים פינטו, מי שכיהן עד לאחרונה כ-CTO של בנק הפועלים, ומי שבמסגרת תפקידו הקים את יחידת הפינטק של בנק הפועלים - חוזר לסיסקו, שם יצטרף להנהלת סיסקו ישראל כ-CTO. זו הקדנציה השנייה של פינטו בסיסקו, בה עבד במהלך שהות בת כ-12 שנים בניו יורק.

בארבע שנות תפקידו בבנק הפועלים היה פינטו אחראי בין השאר על איתור, מיפוי ובחינה של טכנולוגיות מתקדמות בכדי להטמיען במערכות הבנק. פינטו היה חלק מצוות ההקמה של חטיבת החדשנות בבנק הפועלים והיה שותף לטרנספורמציה הדיגיטלית שהבנק עבר, כולל ההשקה של אפליקציית התשלומים ביט. פינטו הוא בעל דיפלומה בהנדסת תוכנה מהטכניון והוא משמש גם מרצה במרכז הבינתחומי בהרצליה.

קודם לעבודתו בבנק הפועלים, במהלך שהותו בארה"ב, מילא פינטו שורת תפקידים בכירים כאשר בנוסף לסיסקו, עבד גם בחברת אוויה, ולאחר מכן בבנק ההשקעות מורגן סטנלי בניו יורק, שם הוביל את האסטרטגיה, החזון והארכיטקטורה של הבנק בתחומי חדשנות וטכנולוגיות קצה.

מנכ״ל סיסקו ישראל אורן שגיא הודיע הבוקר על המינוי להנהלת החברה ואמר כי "פינטו יקדם את הממשק האסטרטגי בין סיסקו ללקוחותיה ושותפיה העסקיים בישראל תוך מתן מענה לאתגרים העסקיים המשתנים באמצעות מגוון הפתרונות הטכנולוגים של החברה וחיזוק שיתופי הפעולה עם קהילת הסטרטאפים בישראל".

בשם פינטו נמסר: "בכוונתי לרתום את כל הידע והניסיון שצברתי בעשרים השנים האחרונות בארץ ובעולם על מנת לסייע לארגונים להאיץ תהליכי חדשנות ולהיערך לעולם המחר".