Bringg | בלעדי

שינויים בצמרת הנהלת הסטארט-אפ הישראלי ברינגג

ל"גלובס" נודע כי שלושה מנהלים בכירים צפויים לעזוב את החברה לניהול מערכי משלוחים • בנוסף, בחברה מציינים צוות העובדים צפוי לגדול ב-25% ברבעון הקרוב

גיא בלוך, מנכ"ל ברינגג  / צילום: ג'ואל שטראוס
גיא בלוך, מנכ"ל ברינגג / צילום: ג'ואל שטראוס

שינויים בצמרת הנהלת הסטארט-אפ הישראלי ברינגג (Bringg): החברה עורכת שינויים בצמרת ההנהלה שלה, בעקבותיהם יעזבו את החברה כמה מנהלים בכירים, כך נודע ל"גלובס" מגורם המעורה בפרטים. לפי הגורם, השינוי הנוכחי לא כולל פיטורי עובדים מלבד השינויים בתפקידים הבכירים.

השינויים יערכו באופן הדרגתי במסגרתם בסופו של דבר יעזבו כשלושה מנהלים בכירים את החברה. במקביל החברה מתכננת לגייס מנהלים בכירים עם נסיון בחברות צמיחה ובחברות גלובליות גדולות. בנוסף, ליאור שיאון, ממייסדי החברה, שמכהן כסמנכ"ל הטכנולוגיות שלה, יעבור מניהול המו"פ והמוצר של החברה לניהול האסטרטגיה הטכנולוגית של החברה.

בברינגג אישרו את הדברים, ומסבירים את השינויים בצמרת החברה בכך שהחברה חווה צמיחה ומעוניינת לחזק את שכבת ההנהלה שלה לצורך התרחבות עסקית. בחברה מספרים שרבעון האחרון הייתה גדילה של 35% בהכנסותיה החזרות מרבעון לרבעון. זאת, לדבריהם, בעקבות משבר הקורונה, שהוביל עסקים רבים להזדקק למערך משלוחים משלהם. בנוסף לשינויים בצמרת, בחברה אומרים שצוות העובדים צפוי לגדול גם הוא ב-25% ברבעון הקרוב.

ברינגג מפתחת פלטפורמה לניהול מערכי משלוחים ולוגיסטיקה מקצה לקצה. החברה הוקמה ב-2013 על ידי שיאון ורענן כהן, שכיהן כמנכ"ל עד לפני כשנתיים, ואז עזב את החברה על רקע מחלוקת בדירקטוריון. מנכ"ל החברה כיום הוא גיא בלוך, ששימש לפני כן בתפקידים בכירים בחברת ניתוח הנתונים Splunk האמריקאית. החברה מעסיקה כיום כ-150 עובדים, כ-100 מהם בישראל.

בין לקוחותיה ישנן ענקיות כמו קוקה קולה ומקדונלד'ס, וכן אוטוזון, פארטי סיטי ואחרות. העסקה הבולטת ביותר של החברה היא שירות המשלוחים Spark Delivery של Walmart, שהוכרז לפני כשנתיים שהוקם על בסיס הטכנולוגיה של ברינגג. עד היום גייסה החברה 83 מיליון דולר מקרן הצמיחה של ויולה, מזרוע ההשקעות של תאגיד סימנס ומשקיעות נוספות.

מה שמייחד את הפלטפורמה של ברינגג, לפי מנהליה, הוא שבניגוד לפלטפורמות משלוחים כמו של וולט או תן ביס, ברינגג מאפשרת לעסקים להטמיע שירות משלוחים, תחת המותג עצמו, מבלי לוותר על הקשר הישיר ללקוחותיהן. המערכת מנהלת את האופרציה הזו, גם מול חברות השילוח, גם מול שליחים של החנויות עצמן, גם מול המחסנים וגם מול לקוחות הקצה.