האם אדלשטיין מחרים את התאגיד בעקבות החשיפה על המסיבה של אשתו?

שר הבריאות התראיין אמש בשני הערוצים המסחריים בנושא משבר הקורונה, אולם לא הוא ולא אנשי משרדו הגיעו להתראיין במהדורת חדשות השבוע • בתאגיד לא חושבים שזאת יד המקרה: ""אולי זה קשור לחשיפה של כאן חדשות לגבי השתתפותו במסיבת יום ההולדת של רעייתו בנוכחות עשרות אורחים, רגע אחרי שהורה לציבור לצמצם את ההתקהלויות"

יולי אדלשטיין, לאחר התפטרותו מתפקידו כיו"ר הכנסת / צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
יולי אדלשטיין, לאחר התפטרותו מתפקידו כיו"ר הכנסת / צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

האם שר הבריאות יולי אדלשטיין ואנשי משרדו מחרימים את חטיבת החדשות של התאגיד בגלל הכתבה ששודרה על יום ההולדת שערכה אשת השר ביום בו הוחלט על החמרות ההגבלות?

אדלשטיין התראיין אמש בשני הערוצים המסחריים בנושא משבר הקורונה, אולם לא הוא ולא אנשי משרדו הגיעו להתראיין בנושא במהדורת חדשות השבוע של תאגיד השידור הציבורי כאן. אתמול נתן העיתונאי והמגיש דב גילהר ביטוי פומבי לחשד בחרם עליהם כשפנה בשידור ולשר ולאנשי משרדו, וביקש מהם להיות ענייניים.

צילום מסך, כאן / צילום: צילום מסך
 צילום מסך, כאן / צילום: צילום מסך

גילהר, שצולם כשברקע תמונה סימולטנית מהראיונות משני הערוצים האחרים, פנה לצופים ואמר: "בשני הערוצים המסחריים מעניק שר הבריאות יולי אדלשטיין הערב ראיונות על הניסיון לבלום את הגל השני של הקורונה. גם אנחנו היינו שמחים לשאול את השר כמה שאלות, או את בכירי משרדו, אבל הוא מטעמיו החליט שלא להתראיין לתאגיד השידור.

"אולי זה קשור לחשיפה של כאן חדשות לגבי השתתפותו במסיבת יום ההולדת של רעייתו בנוכחות עשרות אורחים, רגע אחרי שהורה לציבור לצמצם את ההתקהלויות. אנחנו פונים לשר הבריאות ולבכירי משרדו בהצעה - בואו נהיה ענייניים. הבמה שלנו פתוחה בפניכם בכל עת. צופי ומאזיני השידור הציבורי רשאים לשמוע אתכם. זוהי גם חובתכם״.

כזכור, ב-8 ביולי חשף כתב "כאן" רועי ינובסקי כי מיד אחרי שבישר אדלשטיין לציבור על שורת הגבלות חדשה בשל העלייה בתחלואה - ביניהם הגבלת ההתקהלות ל-20 איש - הוא נסע לחגוג את מסיבת יום ההולדת של אשתו בהשתתפות עשרות אנשים בביתם הפרטי בהרצליה. לטענת אנשי השר המסיבה עמדה בהגבלות שחלו באותה עת, אולם הנראות של המסיבה בעיתוי כזה צרמה במיוחד. 

דובר משרד הבריאות מסר ל"גלובס" כי תגובה מסודרת תינתן ביום ראשון.