מיקי זוהר: "גמזו חושש מהתקשורת, צריך להבין שהטיסות לאומן יקרו"

בראיון שהעניק לרשת ב' אמר יו"ר הקואליציה כי פרויקטור הקורונה לא טיפל בהפגנות בבלפור כיוון שהוא חושש מן התקשורת • גמזו על הטיסות לאומן: ""דעתי הנחרצת היא לא, לא אשנה את דעתי"

מיקי זהר / צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
מיקי זהר / צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר אמר הבוקר בראיון ברשת ב׳ כי פרויקטור הקורונה, פרופ׳ רוני גמזו, לא טיפל בהפגנות בבלפור כיוון שהוא חושש מן התקשורת. "עכשיו הוא צריך להבין שהטיסות לאומן יקרו, וכדאי שיתחיל להיערך לזה במקום לשלוח מכתבים לאוקראינה בניגוד לעמדת רה"מ", אמר זוהר.

במהלך הראיון הציג זוהר עמדה לפיה כל הפנייה היזומה לאוקראינה, לנשיא זלנסקי ולראש עיריית אומן, היתה מהלך שיזם גמזו וכי ראש הממשלה לא אישר זאת. זאת למרות שאתמול בערב יצאה הודעה מלשכת דוברות הנשיא זלנסקי, לפיה פועלו בעניין הטיסות לאומן בראש השנה היתה לפי בקשת נתניהו ממנו.

גמזו הזהיר אתמול מפני הטיסות לאומן. "דעתי הנחרצת היא לא. אמרתי את זה כמה פעמים ואני לא רוצה לחזור על הסיפור הזה. לא אשנה את דעתי".

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד הגיב לדברים שאמר ח"כ זהר וצייץ בטוויטר "כשיו"ר הקואליציה רב עם פרופ' גמזו, הפרויקטור של הממשלה, זה לא תורם לאמון הציבור בממשלה. מנותקים נמאסתם. תפסיקו לריב ותתחילו לעבוד".