חברת Tactile Mobility מחיפה הודיעה על שת"פ עם ב.מ.וו

החל משנת 2021, יצרנית הרכב הגרמנית תשלב רכיבי תוכנה קריטיים וחיישנים ווירטואליים שמייצרת חברת Tactile Mobility מחיפה 

חברת האוטוטק Tactile Mobility, שמפתחת ומייצרת רכיבי תוכנה קריטיים וחיישנים ווירטואליים לרכב, הודיעה היום כי חתמה על חוזה להטמעת טכנולוגיות התוכנה שלה ברכבי הדור הבא של קבוצת ב.מ.וו החל משנת הייצור 2021. שיתוף הפעולה בין החברות צפוי לשלב לראשונה הטמעה של טכנולוגיית חישה ועיבוד בדגמים סדרתיים של ב.מ.וו, כאשר הטכנולוגיה תשמש לשיפור ביצועי נהיגה וזיהוי תנאי הכביש.

Tactile Mobility מספקת תוכנה שמשתמשת בחיישנים שונים ברכב לשם איסוף וניתוח מידע אודות הדינמיקה בין הרכב לכביש, ומאפשרת לכלי רכב חכמים ומקושרים לנתח את תנאי פני השטח וכן את ביצועי מערכות הרכב ותנאי הכביש.

רכיב הליבה של החברה מפיק מידע על מאפייני המערכות ברכב רכב, ומנתח את פעילות מערכת המתלים, יעילות הבלימה, בריאות צמיגי הרכב ועוד. רכיב נוסף מייצר מיפוי של תכונות הכביש, תנאי הדרך ומפגעים אשר מספקים מבט מעמיק של סביבת הנהיגה על מנת להיערך באופן מיטבי לתנאי הכביש בהמשך הדרך ולהתאים אליהם מראש את מערכות הרכב השונות. שיתוף הפעולה בין ב.מ.וו ו- Tactile Mobility החל דרך האקסלרטור של קבוצת ב.מ.וו.

Tactile Mobility נוסדה בשנת 2012 על ידי בועז מזרחי, יוסי שירי ואלכס אקרמן. החברה עובדת עם מספר יצרניות רכב, רשויות דרכים ועיריות וממוקמת בחיפה, עם נציגויות באירופה, ארה"ב ואסיה.