ישראייר מתכוננת לאישור הפעלת טיסות לאמירויות ובינתיים משיקה קו לסרביה

ישראייר לא נחה לרגע - לאחר שהוכרזה כמדינה ירוקה אתמול, החברה תפעיל טיסות לסרביה מ-25.9 • את ההיערכות לקראת הטיסות לאיחוד האמירויות עשתה חברת התעופה עם מטוס ממותג עליו מתנוסס דגל האמירות לצד דגל ישראל לצד המלים "שלום", "עתיד" ו"שותפות"

ישראייר לא נחה לרגע - אחרי ההכרזה על סרביה כמדינה ירוקה, שממנה השבים לא יידרשו להיכנס לבידוד, החברה תפעיל טיסות לסרביה מ-25.9. טיסות אלה מתאפשרות אחרי שהחברה נאלצת לבטל טיסות לקרואטיה, לאחר שמשרד הבריאות הכריז כי קרואטיה תהפוך למדינה אדומה, כך שהישראלים ששבים ממנה יידרשו להיכנס לבידוד.

השינוי ייכנס לתוקף ב-22 בספטמבר. הטיסות לסרביה יתחילו במחיר של 370 דולר. בישראייר מדגישים כי היוצאים לסרביה לא נדרשים לבצע בדיקות קורונה לפני המראה וההליך כולל מילוי טופס יציאה מישראל בלבד. שתי המדינות האחרות שמתירות כניסת ישראלים בלי בידוד, יוון ובולגריה, דורשות הצגת בדיקת קורונה. יוון הודיעה כי תגביל את מספר הישראלים ל-5,000 בשבוע, כאשר לאחר הנחיתה הנוסעים עשויים לעבור בדיקת קורונה באופן רנדומלי. במקרה כזה הנוסעים יידרשו להישאר בבידוד בכתובת מלון שעליה הצהירו מראש עד לקבלת תוצאות הבדיקה (עד 24 שעות).

פנים המטוס הממותג של ישראייר / צילום: סיון פרג'
 פנים המטוס הממותג של ישראייר / צילום: סיון פרג'

ישראייר נערכת לפתיחת שוק משמעותי שיהיה בבחינת שינוי פני התעופה בישראל, כפי שהגדיר מנכ"ל החברה אורי סירקיס - טיסות ישירות לאבו דאבי ולדובאי שישראייר מתעתדת להפעיל מיד לאחר קבלת האישורים הנדרשים. סירקיס אף שהה באמירויות השבוע וחתם על הסכמים עם גופי תיירות מקומיים ועם רשתות בתי מלון - הן לתיירות היוצאת מישראל והן לתיירות הנכנסת, שוק בעל פוטנציאל עצום מבחינתה של ישראייר. לשם כך נערכה עם קישוט מטוסי האיירבוס 320 שלה שכעת מתנוססים עליו דגל האמירות לצד דגל ישראל לצד המלים "שלום", "עתיד" ו"שותפות" - בחוץ ובפנים המטוס.