רן מידן, לשעבר מנכ"ל ונשיא נטפים, מצטרף לקרן פרמירה

וגם אודי שני, לשעבר מנכ"ל משרד הביטחון, מונה ליו"ר Pyure ישראל, יבואנית מוצרי חיטוי להתמודדות עם נגיף הקורונה • השיחה

רן מידן, לשעבר מנכ"ל ונשיא חברת ההשקיה נטפים, מצטרף לקרן פרמירה כיועץ בכיר של הפעילות הגלובלית וכמנהל הפעילות בישראל. קרן פרמירה היא קרן פרייבט אקוויטי המשקיעה ברכישת שליטה בחברות וברכישת אחזקות מיעוט משמעותיות. בשנת2011 הקרן רכשה את נטפים, ומכרה אותה בשנת 2018 לאורביה. את מקומו של מידן בכמנכ"ל נטפים החליף בינואר 2020 גבי מיודובניק .

----

אודי שני, לשעבר מנכ"ל משרד הביטחון, מונה ליו"ר Pyure ישראל, יבואנית מוצרי חיטוי להתמודדות עם נגיף הקורונה. שני כיהן בשורה של תפקידים בכירים במערכת הביטחון, וכמנכ"ל משרד הביטחון כיהן עד 2013. בשנים האחרונות שני עוסק בהשקעות בתחום ההייטק במזרח הרחוק. ב-Pyure ישראל יפגוש שני גם את יוסי מנור, מקימו ומנהלו הראשון של המרכז הארצי של משרד הבריאות לנגיפים בסביבה, ואת ד"ר איתן ישראלי, יו"ר האגודה הישראלית לבטיחות ביולוגיות ויועץ מהמרכז למחלות אוטואימוניות בבית חולים שיבא. את חברת השיווק וההפצה, מנהל חיים קרנדג'י יזם ומנהל פרויקטים.

----

יפעת רז מונתה לארט דירקטור הראשית של קבוצת קשת (CDO), תפקיד ראשון בתקשורת תחת טייטל זה. בשנים האחרונות הייתה רז אחראית על מהלכים בהם עיצוב המיתוג הויזואלי של קשת כערוץ "12" והשקת המותג N12, ובמקביל היא מכהנת כשופטת בתחרות Promax העולמית. בעבר שימשה רז כסמנכ"לית קריאיטיב וארט דירקטור ראשית בפרומותאוס, מנהלת קריאייטיב וארט דירקטור במחלקת הפרומו של YES, וסופרוויזורית וארט דירקטור בכירה בגרוויטי.

-----

קרן מעוז מונתה לסמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי בקבוצת בסט, תפקיד חדש בחברת הנדל"ן. בעבר שימשה מעוז סמנכ"לית פרוייקטים ונדל"ן בחברות חללים משותפים, ולפני כן עבדה בחברת NICE כמנהלת נכסים ותשתיות גלובליות.

אזור התעשייה

חדשות טובות: קבוצת שכולו טוב שמספקת שירותי שיקום והכשרה לאנשים עם מוגבלויות, עורכת תחרות סטיקרים עם משפט חיובי מעודד, שיופץ ברחבי הארץ. ההוגים יוכלו למצוא פרטים באתר הקבוצה.