חברת שלמה ביטוח מטיסה את הסוכנים המצטיינים שלה לדובאי

וגם: סייבריזן ומיקרוסופט יערכו הכשרות מקוונות לקהילה הטראנסג'נדרית, כדי לסייע לשילובה בהייטק • השיחה

אזור המרינה של דובאי סיטי / צילום: רויטרס
אזור המרינה של דובאי סיטי / צילום: רויטרס

אחד הסגמנטים שצפויים לפרוח בחסות ההסכם עם איחוד האמירויות הוא של טיולי תמריץ. כך, 100 סוכני ביטוח מצטיינים של חברת שלמה ביטוח מתוכננים לעלות על מטוס חכור של חברה בריטית בטיסה ישירה לדובאי, ב-3.12 עוד לפני שתתאפשר כניסה רשמית של ישראלים. במטוס יהיו גם 80 אנשי עסקים שיטוסו באופן פרטי. 

סוכני הביטוח ילונו שישה לילות במלון פאר, ישוטו ביאכטה, יבלו בטיולי ג'יפים במדבר, וייפגשו עם אנשי ממשל ועסקים מקומיים. את ההפקה, הטיסה והאישורים ארגנה חברת ספיריט הפקות עולם שכבר עובדת על ארבעה טיולי תמריץ נוספים לחברות ישראליות. נזכיר כי סוכני הביטוח של חברת מגדל לא יישארו מקופחים, כמה חודשים לאחר מכן גם הם אמורים לצאת לטיול צ'ופר בדובאי.  המצטיינים של שלמה היו אמורים לצאת במאי לטיול האמור במאוריציוס, אלא שלקורונה  תוכניות משלה. וכמה תשקיע שלמה ביטוח בטיול המפנק הזה? מספרים לא נמסרו רשמית אבל ההערכות הן שמדובר בלפחות כ-370 אלף דולר.

מצנח הזהב

בוועדה המייעצת שהקימה חברת התרופות פלוריסטם להתמודדות בקורונה, תשב גם פרופ' גליה רהב מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בביה"ח שיבא. בראש הוועדה נמצא פרופ' ר. פיליפ דלינג'ר, מאוניברסיטת קופר בארה"ב. היא מורכבת מ-5 פרופסורים ורופאים בכירים, בהם גם פרופ' רהב.

חדשות טובות

עובדי ועובדות סייבריזן ומיקרוסופט יערכו הכשרות מקוונות לקהילה הטראנסג'נדרית, כדי לסייע לשילובה בהייטק. למשתתפים שיגלו יכולות טכניות מתאימות יועברו גם תכנים מעולמות פיתוח התוכנה.